Přemýšleli jste někdy nad tím, jak velký vliv má předmět zprávy na její čtenost? Autor e-mailu s obchodní nabídkou je při psaní předmětu často v podobné situaci, v …
„Náš zákazník, náš pán,“ říká se. Avšak vymyslet úspěšnou obchodní…
Content Marketing Institute připravil ve spolupráci s MarketingProfs novou…
Prezentace produktu klientovi tak, aby odpovídal jeho potřebám, je…
Čím více informací má stránka o uživateli, tím lepší spotřebitelský…
Stalo se vám někdy, že jste při schůzce s potenciálním klientem zjistili,…
O nezbytnosti Facebooku jako součásti marketingové strategie už nemůže být…
Lidé pracující v oboru obchodu často zažívají pocit ztráty motivace. Jak ji…
Čekali jste, že sociální sítě zlikvidují televizní reklamu? Chyba! Nová…
Jeden telefonát za druhým či občasný hovor s velmi nespokojeným zákazníkem…
CallCentreHelper přináší návod na to, jak zkrátit délku hovorů a výrazně…
V každém oboru se můžeme naučit něco, co se hodí i v běžném životě. Dnes…
Podle populární knihy The Challenger Sale od Dixona a Adamsona z roku 2011…