Marketing - zprávy z HR

"Nejsou peníze". Co s touto výmluvou?

V business-to-business obchodování se často setkáváme s výmluvou, že daná kontaktní osoba neoperuje s rozpočtem, který by dovoloval koupi vašeho produktu. Překonat…

Co nikdy neříkat novinářům

Co nikdy neříkat novinářům

Medializace je obvykle vcelku pozitivní věc není přece snadné dostat obsah…

Jak zajistit, aby se vaše zprávy dostaly k adresátům

Článek v rámci předplatného Jak zajistit, aby se vaše zprávy dostaly k adresátům

Zdá se vám, že mnoho ze zpráv, které odešlete potenciálním zákazníkům, se k…

Chcete, aby vaše tisková zpráva obstála? Nezapomínejte na základní pravidla rozesílání!

Chcete, aby vaše tisková zpráva obstála? Nezapomínejte na základní pravidla rozesílání!

Pro rozesílání tiskových zpráv platí jasně daná pravidla, která ale řada…

Článek v rámci předplatného 4 druhy zákazníků a jak k nim přistupovat

Mnoho prodejců se snaží přijít s ideálními, univerzálními metodami prodeje…

Článek v rámci předplatného Desatero předvánočních prodejních přikázání

Blíží se Vánoce a s nimi zásadní chvíle pro obchodníky, aby dokázali obstát…

4 základní chyby SEO

SEO, tedy optimalizace pro vyhledavače, představuje v dnešní době z …

Proč 23letý absolvent VŠ nemůže dostat na starost vaše sociální sítě?

Proč 23letý absolvent VŠ nemůže dostat na starost vaše sociální sítě?

Cílem tohoto článku není kritika absolventů ani lidí ve věku 23 let. Chceme…

5 věcí, které je třeba udělat po uzavření obchodu

Článek v rámci předplatného 5 věcí, které je třeba udělat po uzavření obchodu

Ve vztahu k vašim zákazníkům vaše role coby prodávajícího zdaleka nekončí…

10 užitečných prodejních faktů, které vás překvapí

Článek v rámci předplatného 10 užitečných prodejních faktů, které vás překvapí

Server CustomerThink nedávno uveřejnil seznam deseti zajímavých…

Vyvarujte se zbytečných chyb na sociálních sítích

Vyvarujte se zbytečných chyb na sociálních sítích

Sociální sítě umí vhodně podpořit značku. Pokud s nimi však pracujete…

Článek v rámci předplatného Jak může příliš mnoho informací zhatit obchod

Prodejce musí být především dobrý řečník. Z mnoha různých možností, jak…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Dva faktory, které rozhodují o nákupu - bolest a radost

Po schůzce, kterou popisuji v předešlém textu, jsem si sedl do auta.…

Výpis 20552067 z celkem 4621