Mnoha společnostem se podařilo vybudovat kvalitní zákaznické vztahy bez CRM center, některé z nich shledávají snazší označení CRM vůbec nepoužívat. Někdy může být…
Je to už mnoho let, kdy byly implementovány první CRM projekty, přesto se…
Poskytovatelé a prodejci CRM systémů mají mnoho možností, jak si ceny…
Nikdo neumí všechno. Proto je někdy lepší zadat práci, kterou vaše firma…
V oblasti CRM, v přímém kontaktu se zákazníkem, hraje přístup zaměstnanců…
Bitva o zachování humoru v reklamě zuří tiše, ale o to intenzivněji. I když…
Když se poprvé objevila možnost nabízet a dodávat zboží více cestami (…
Pověst firmy stojí a padá s kvalitou zákaznických služeb. Ty musí být…
Mnoho firem začíná zjišťovat, že e-mail marketing přináší dobré výsledky…
Před několika lety zacházely firmy s prostředky určenými pro e-komerci…
Zatímco většina kamenných obchodů očekává vlivem hospodářské recese a…
V roce 1982 založil David Gold řetězec supermarketů 99 cents Only Stores.…
Úspěšný vstup na trh a působení na něm je závislé na atraktivitě nabízených…