Vybudování firemního webového sídla se dá srovnat se situací, kdy si vaše firma nechá vytisknout nákladné propagační tiskoviny na křídovém papíře. Nové zákazníky vám…
Studie uvádějí, že lidé si pamatují 20 % slyšeného, 30 % viděného, ale až…
Pokud nabízíte své služby či produkty prostřednictvím internetu, můžete…
Jednou z nejčastějších stížností majitelů firem je: Dávám spoustu času i…
Nefunguje-li CRM projekt tak, jak má, je chyba zpravidla spatřována na…
Z důvodu snižování výdajů na zákaznické služby začínají mnohé firmy…
První slova, která by ten, kdo vydává vaše tiskové prohlášení, měl vidět,…
CRM bývá v marketingových strategiích uváděno jako nástroj, který…
Budoucnost CRM leží podle některých odborníků ve vertikálních obchodních…
O problematice obchodních značek či ochranných známek již byl napsán…
Společnosti, které chtějí obstát v rostoucí konkurenci, musejí věnovat…
Článek se zabývá problematikou tiskových prohlášení a vymezuje klíčové…
Jestliže si někdo včera koupil produkt vaší firmy, znamená to, že si jej…