Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Inteligentní řízení objednávek nabývá důležitosti

Managementu objednávek se mezi současnými firmami dostává stále větší pozornosti. Tento trend začínají respektovat i jejich rozpočty z výzkumu vyplývá, že 63 %…

Jak najít vhodného dodavatele CRM

Jak najít vhodného dodavatele CRM

Vzhledem k tomu, že při plánování CRM projektu se mohou zdát ceny…

Znovuobjevení e-komerce

Znovuobjevení e-komerce

Tradiční kamenné obchody mají v některých ohledech lehčí situaci než ty…

Nástup SRM - inteligentní správa prostoru diskových jednotek

Článek v rámci předplatného Nástup SRM - inteligentní správa prostoru diskových jednotek

Během několika posledních let se úložná kapacita disků a trvalých pamětí…

Komunikace se zákazníky - rady z první linie

Článek v rámci předplatného Komunikace se zákazníky - rady z první linie

Už jste se někdy ocitli v situaci, kdy byl zákazník natolik rozrušený či…

Několik tipů pro marketing

Článek v rámci předplatného Několik tipů pro marketing

Přestože chápání slova marketing bývá často poněkud zmatené a nejasné,…

Práce v CRM střediscích vyžaduje nové dovednosti

Článek v rámci předplatného Práce v CRM střediscích vyžaduje nové dovednosti

Díky tomu, že se CRM technologie stávají sofistikovanějšími a vyžadují nové…

Menší podniky jsou v CRM úspěšnější

Článek v rámci předplatného Menší podniky jsou v CRM úspěšnější

Malé firmy a podniky se zdají být díky svém charakteru úspěšnější v…

E-komerce: Zákazník se musí vracet

E-komerce: Zákazník se musí vracet

Společnostem, které nabízejí ve svých webových obchodech služby šité na…

Sbohem a šáteček aneb Jak získat zákazníka zpět

Článek v rámci předplatného Sbohem a šáteček aneb Jak získat zákazníka zpět

Možná i vaše firma dostává dopisy v tomto duchu, možná jste už sami podobný…

Zákaznické služby - lepší a efektivnější

Článek v rámci předplatného Zákaznické služby - lepší a efektivnější

Zkratka SOUL v tomoto případě znamená Service on Unbelievable Levels tedy…

Vyjednávání ceny CRM - doma to raději nezkoušejte

Vyjednávání ceny CRM - doma to raději nezkoušejte

Proces vyjednávání ceny CRM systému bývá přirovnáván ke tanci či hře, ovšem…

Poznejte svého zákazníka

Článek v rámci předplatného Poznejte svého zákazníka

Co víte o zákazních vaší firmy? Jak dobře je znáte? Prodáváte spíše…

Výpis 45644576 z celkem 4628