Myšlenka webového serveru eComplaints přináší nové možnosti všem zákazníkům snažícím se reklamovat své zboží (ale nejen jim) tyto internetové stránky se objevují v…
Marketingová případová studie zabývající se problematikou internetového…
Využívání automatizovaného interaktivního systému zákaznické podpory (IVR)…
Jedna z nejnovějších studií amerického deníku E-Commerce Times se zaměřila…
Call centra jsou pro dnešní společnosti zásadním marketingovým nástrojem.…
Článek je stručným průvodcem, který v devíti bodech shrnuje, co je potřebné…
Zdá se, že jen málo firem má pro případ vylepšování svého CRM systému…
V roce 2001 bylo vynaloženo 6,7 miliardy dolarů na CRM software. Firmy však…
S tím, jak se CRM dostává do další fáze vývoje, objevují se na scéně nové…
Špatná zkušenost zákazníků s firemní elektronickou poštou může negativně…
Autor definuje PR jako soubor strategií a taktik určených k získání…
Při definici pojmu loajalita se nemusí hlediska zákazníků a firem tak…
Cílem většiny CRM projektů bývá zvýšit loajalitu zákazníků a udržet je u…