Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Interaktivní CRM - zákaznické služby budoucnosti

Globální trh s CRM (s hodnotou 11 miliard dolarů za poslední rok) by měl podle analýz dále růst. Hlavní hnací silou by měl být obchod s interaktivními a bezdrátovými…

Školení obsluhy CRM - vichřice v rozpočtu?

Článek v rámci předplatného Školení obsluhy CRM - vichřice v rozpočtu?

Výcvik obsluhy nového CRM systému představuje obvykle 5 až 20 % celkového…

Jak správně recyklovat reklamu

Článek v rámci předplatného Jak správně recyklovat reklamu

Oslovit veřejnost pomocí reklamy není dnes žádný problém. Reklama, ať už je…

CRM a jeho lidé

Článek v rámci předplatného CRM a jeho lidé

Získat nové zákazníky a udržet ty stávající je jednou z nejdůležitějších…

Je CRM software dost přítulný?

Článek v rámci předplatného Je CRM software dost přítulný?

Velkým problémem většiny CRM systémů je jejich…

Je CRM k ničemu?

Článek v rámci předplatného Je CRM k ničemu?

Selhalo CRM jako metoda? Ve svých počátcích bylo spíše zklamáním, ale díky…

Sorry, zrovna nám to tady spadlo... aneb Sprostá slova v CRM

Článek v rámci předplatného Sorry, zrovna nám to tady spadlo... aneb Sprostá slova v CRM

K nelibosti firem často vedou nákladné CRM aktivity spíše než k hladké…

Efektivní komunikace pro zlepšení zákaznických služeb

Článek v rámci předplatného Efektivní komunikace pro zlepšení zákaznických služeb

Kvalita produktů, jejich cena či značka společnosti ještě samy o sobě…

Uživatelské přizpůsobení CRM systémů a skryté výdaje

Článek v rámci předplatného Uživatelské přizpůsobení CRM systémů a skryté výdaje

Zavádění nového CRM software a s ním spojená systémová integrace s sebou…

Je web skutečně "světový"?

Je web skutečně "světový"?

Mnoho zemí uplatňuje různá omezení, co es týká zboží a služeb, které je…

CRM není jen záležitostí velkých společností

CRM není jen záležitostí velkých společností

Malé a střední podniky by se podle výzkumů mohly stát nejrychleji se…

Nelezete zákazníkům na nervy?

Článek v rámci předplatného Nelezete zákazníkům na nervy?

Komerční e-maily jako součást programu zákaznické podpory a loajality…

Jak pracuje úspěšná zákaznická podpora?

Článek v rámci předplatného Jak pracuje úspěšná zákaznická podpora?

Úspěch vašeho kontaktního zákaznického střediska je často posuzován podle…

Výpis 46034615 z celkem 4628