Globální trh s CRM (s hodnotou 11 miliard dolarů za poslední rok) by měl podle analýz dále růst. Hlavní hnací silou by měl být obchod s interaktivními a bezdrátovými…
Výcvik obsluhy nového CRM systému představuje obvykle 5 až 20 % celkového…
Oslovit veřejnost pomocí reklamy není dnes žádný problém. Reklama, ať už je…
Selhalo CRM jako metoda? Ve svých počátcích bylo spíše zklamáním, ale díky…
K nelibosti firem často vedou nákladné CRM aktivity spíše než k hladké…
Kvalita produktů, jejich cena či značka společnosti ještě samy o sobě…
Zavádění nového CRM software a s ním spojená systémová integrace s sebou…
Mnoho zemí uplatňuje různá omezení, co es týká zboží a služeb, které je…
Malé a střední podniky by se podle výzkumů mohly stát nejrychleji se…
Komerční e-maily jako součást programu zákaznické podpory a loajality…
Úspěch vašeho kontaktního zákaznického střediska je často posuzován podle…