Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Zlepšete svou schopnost naslouchat

Prezentace produktu klientovi tak, aby odpovídal jeho potřebám, je komplexní procedura, která mimo jiné zahrnuje i schopnost aktivního, efektivního naslouchání.…

Chcete, aby se na webu lidé registrovali? Umožněte jim to prostřednictvím sociálních sítí

Čím více informací má stránka o uživateli, tím lepší spotřebitelský…

Chyby, díky kterým vaše obchodní schůzka nedopadne dobře

Článek v rámci předplatného Chyby, díky kterým vaše obchodní schůzka nedopadne dobře

Stalo se vám někdy, že jste při schůzce s potenciálním klientem zjistili,…

6 tipů pro snadnější práci na Facebooku, které vám značně ulehčí život

6 tipů pro snadnější práci na Facebooku, které vám značně ulehčí život

O nezbytnosti Facebooku jako součásti marketingové strategie už nemůže být…

Článek v rámci předplatného Když vás chytne splín aneb návod, jak se znovu namotivovat

Lidé pracující v oboru obchodu často zažívají pocit ztráty motivace. Jak ji…

Studie: Sociální sítě a TV reklama se vzájemně podporují!

Čekali jste, že sociální sítě zlikvidují televizní reklamu? Chyba! Nová…

Článek v rámci předplatného 5 nápadů, jak oživit jednotvárnou práci v call centru

Jeden telefonát za druhým či občasný hovor s velmi nespokojeným zákazníkem…

Článek v rámci předplatného 15 tipů, jak zkrátit průměrný čas telefonátů v call centru

CallCentreHelper přináší návod na to, jak zkrátit délku hovorů a výrazně…

Životní lekce z oboru PR

V každém oboru se můžeme naučit něco, co se hodí i v běžném životě. Dnes…

Článek v rámci předplatného Vlastnosti prodejce, který je úspěšný i v těžkých časech

Podle populární knihy The Challenger Sale od Dixona a Adamsona z roku 2011…

Google Alerts - nejefektivnější marketingový nástroj zdarma

Upozornění od Google je nástroj, který vám bude zasílat e-maily s …

Článek v rámci předplatného Trendy v zákaznickém servisu pro rok 2014

Technologie se vyvíjí a v boji o zákazníky se společnosti předhánějí v…

Článek v rámci předplatného 10 způsobů, jak předčit očekávání klientů

Server Call Center Helper oslovil sedm odborníků na zákaznický servis, aby…

Výpis 21202132 z celkem 4670