Marketing - zprávy z HR

Co značku na sociálních sítích poškodí nejvíc? Špatná gramatika!

Sociální sítě představují spontánní prostředí, proto tohle zjištění zřejmě řadu marketérů překvapí: Podle červencové studie Disruptive Communications značku z …

Jak přicházet k novým zákazníkům

Pro mnoho firem je úspěšné oslovování nových zákazníků otázkou existence.…

Ty nejlepší rady jsou často špatné. A platí to i na sociálních sítích

Článek v rámci předplatného Ty nejlepší rady jsou často špatné. A platí to i na sociálních sítích

Na začátku kariéry dostáváte spoustu rad, čtete poučky expertů v oboru a…

Článek v rámci předplatného Emoční vnímání zákazníků

Každý prodejce si jistě uvědomuje, že rozumová argumentace není to jediné,…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Veď obchodní schůzku bez křeče, uvolněně a v klidu

Ještě bych doplnil v předchozím článku uvedená slova o víře, vytrvalosti,…

7 způsobů, jak podpořit čtenost tiskové zprávy

7 způsobů, jak podpořit čtenost tiskové zprávy

Nejlepší je oslovovat novináře přímo, ale ne vždycky je to možné a ne se…

Článek v rámci předplatného Zásady vedoucího zákaznického servisu

Vedoucí zákaznického servisu, v angličtině CCO (Chief Customer Officer), je…

Základní chyby měření v marketingu

Moderní marketing je o informacích, kterých je přebytek a je nutné se v …

Článek v rámci předplatného 20 nejlepších tipů pro telemarketéry

Podle serveru Salesopedia tvoří následujících dvacet rad jakési Top 20 mezi…

Článek v rámci předplatného Tři zásady úspěšné obchodní nabídky

Chystáte se připravit obchodní nabídku? Ať už se týká čehokoliv, před jejím…

10 kroků k perfektnímu marketingu

10 kroků k perfektnímu marketingu

Říkáte si, že zaručený recept pro úspěšný marketing nefunguje? Možná ano,…

Článek v rámci předplatného Brian Tracy radí: Zorganizujte si dobře svůj čas

Prokrastinace - jeden z neduhů moderní doby, který se nevyhnul ani…

Chcete poskytovat dobrý servis zákazníkům? Nebuďte nerozhodní

Článek v rámci předplatného Chcete poskytovat dobrý servis zákazníkům? Nebuďte nerozhodní

Pokud poskytujete nebo prodáváte jakékoliv služby, nejspíš máte občas…

Výpis 21202132 z celkem 4621