Content marketing není jen o vytváření obsahu, který upoutá a zaujme. Konečným cílem musí být prodej, přeměna čtenáře na zákazníka. Pro jeho dosažení stačí při…
Znáte tu klasickou pohádku o rostoucí firmě a jejích úspěších? Přesně…
Přijmout klesající počet adresátů je vždycky těžké: Dalo přece takovou…
Malé firmy mají celou řadu výmluv, proč by neměly investovat do…
Zdravím Tě. Dneska jsem se vrátil domů a mám skvělý pocit z odvedené práce,…
Probuzení počátečního zájmu v zákazníkovi je alfou i omegou celé…
Nejčastějším důvodem ztráty potenciálního zákazníka je nechat jej ukončit…
V marketingu je stále více úkolů automatizovaných, a právě díky tomu musí…
Server CustomerThink.com zveřejnil desatero telemarketingu, kterého by se…
Ne všichni se rodí dobrými prodejci. Naopak ti, kteří mohou nabídnout…
V dnešním konkurenčním boji firem hraje nemalou roli spokojenost zákazníka…
Lidé denně dostávají desítky e-mailů s mnoha různými nabídkami. Přesto je…
Na začátku je vždy marketingová analýza. Ale ty největší otázky při…