Každý prodejce si jistě uvědomuje, že rozumová argumentace není to jediné, co rozhoduje o úspěšnosti či neúspěšnosti obchodu. Úsudek kupujícího totiž vzniká na dvou…
Ještě bych doplnil v předchozím článku uvedená slova o víře, vytrvalosti,…
Nejlepší je oslovovat novináře přímo, ale ne vždycky je to možné a ne se…
Vedoucí zákaznického servisu, v angličtině CCO (Chief Customer Officer), je…
Moderní marketing je o informacích, kterých je přebytek a je nutné se v …
Podle serveru Salesopedia tvoří následujících dvacet rad jakési Top 20 mezi…
Chystáte se připravit obchodní nabídku? Ať už se týká čehokoliv, před jejím…
Říkáte si, že zaručený recept pro úspěšný marketing nefunguje? Možná ano,…
Prokrastinace - jeden z neduhů moderní doby, který se nevyhnul ani…
Pokud poskytujete nebo prodáváte jakékoliv služby, nejspíš máte občas…
Cold calling je anglický výraz, který v marketingové terminologii znamená…
Zákaznický servis se v poslední době dramaticky mění. Internet a…
Přiznat si špatné rozhodnutí a začít znovu od nuly je vůbec to nejtěžší, co…