Malé firmy mají celou řadu výmluv, proč by neměly investovat do marketingových nástrojů. Jde však o mýty, o iluze, ze kterých se časem stává realita v důsledku…
Zdravím Tě. Dneska jsem se vrátil domů a mám skvělý pocit z odvedené práce,…
Probuzení počátečního zájmu v zákazníkovi je alfou i omegou celé…
Nejčastějším důvodem ztráty potenciálního zákazníka je nechat jej ukončit…
V marketingu je stále více úkolů automatizovaných, a právě díky tomu musí…
Server CustomerThink.com zveřejnil desatero telemarketingu, kterého by se…
Ne všichni se rodí dobrými prodejci. Naopak ti, kteří mohou nabídnout…
V dnešním konkurenčním boji firem hraje nemalou roli spokojenost zákazníka…
Lidé denně dostávají desítky e-mailů s mnoha různými nabídkami. Přesto je…
Na začátku je vždy marketingová analýza. Ale ty největší otázky při…
Sami jistě víte, jak je to choulostivá záležitost, jestliže jste příliš…
Optimalizace pro vyhledavače (SEO) určuje, jak dobře bude firma nebo značka…
Práce operátorů v call centru je ve většině případů nevděčná a náročná. Jen…