Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Naslouchat zákazníkům není vždy dobrý nápad

Stohy byly už popsány o tom, jak je důležité naslouchat zákazníkům. Bezpochyby platí, že zaměření na zákazníky je nedílnou součástí úspěchu v jakémkoliv současném…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Příběhy obchodování

Vítám Tě u čtení následujících článků, které se věnují prodeji. Jedná se o…

Článek v rámci předplatného Jak získat více obchodních tipů

Kde získáte nejlepší příležitost setkat se s možným budoucím klientem?…

5 způsobů, jak zaručeně poškodit firemní značku

Určitě jste se už sami setkali s vlezlým nepříjemným obchodníkem, který se…

Čím prodejci rozčilují marketéry

Stává se to ve firmách, kde obchod a marketing fungují odděleně. Nedaří se…

Článek v rámci předplatného Jak efektivně nalézt potenciální klienty

Snahy o získávání nových klientů selhávají z důvodů, které se nemění už…

Článek v rámci předplatného Co znamenají hashtagy na Facebooku pro marketéry?

Minulý týden Facebook oznámil zavedení hashtagů (#), nástroje používaného…

Článek v rámci předplatného Které prodejní taktiky vždycky selžou?

Existuje několik prodejních taktik, které se vám jednoduše vymstí, jestliže…

Na co se zaměřit při prodeji vedoucím pracovníkům

Není prodej jako prodej. Orientace na běžného spotřebitele vyžaduje zcela…

9 internetových trendů z pohledu marketingu

Na celém světě jsou 2,4 miliardy uživatelů internetu a jejich počet nadále…

10 otázek, než vytvoříte kvalitní obsah

10 otázek, než vytvoříte kvalitní obsah

Vytváření kvalitního obsahu vyžaduje trpělivost, plánování a praxi. A to,…

Jak povzbudit energii telefonistů

Víte, jak můžete nejlépe povzbudit motivaci vašich telefonních operátorů?…

Vytěžte maximum z "cold calls"

Snad každý předem nesjednaný telefonát za účelem prodeje nebo navázání…

Výpis 22112223 z celkem 4670