Nákupní chování se mění skoro stejně rychle, jako vznikají nové technologie. Zpomalení je v nedohlednu. V marketingu se v této souvislosti očekává pět zásadních…
Tiskové zprávy se mění a pro jejich využití se otevírají nové možnost.…
Společnost Facebook oznámila řadu změn, které budou mít na sociální…
E-mail má v direct marketingu stále své místo. S ohledem na nová média je…
Pokud nevykazujete dobré prodejní výsledky, je možné, že něco děláte…
Ani perfektní demografické údaje nezaručí, že vám marketing bude fungovat.…
Facebook potvrdil nákup Atlas Advertiser Suite od společnosti Microsoft.…
Volání naslepo představuje pro mnoho lidí úplnou noční můru. Tak začněme…
KFC ve Velké Británii zkouší novou aplikaci, která umožňuje zákazníkovi…
Úspěšný prodej znamená, že prodejce dosáhne zisku a nakupující je spokojen,…
Stále častěji dělají rozhodnutí komise či týmy lidí. Prodejci s tím musí…
Je rozdíl mezi získáním pozornosti a udržením pozornosti. Právě podle toho…
Pokud monitorujete spokojenost klientů, a přesto jich spousta mění…