Marketing - zprávy z HR

Jak správně komentovat blogy

Komentování na blogu může být z hlediska marketingu dobrým krokem. Vložíte-li smysluplný komentář tam, kam chodí vaše cílová skupina, můžete posílit svůj vztah s …

Jak získat zpět ztraceného zákazníka?

I ty nejspolehlivější firmy o některé klienty přijdou. Rozdíl mezi dobrými…

Jak odpovědět na nejdůležitější otázku zákazníků

Článek v rámci předplatného Jak odpovědět na nejdůležitější otázku zákazníků

Každý zákazník chce vědět jedno: Proč zrovna od vás mám nakupovat?…

Nejdůležitější pravidla prodávání

Nejdůležitější pravidla prodávání

Časopis Forbes si nechal poradit několika odborníky na prodej, co by každý…

Jak přilákat lidi na vaše sociální sítě

Článek v rámci předplatného Jak přilákat lidi na vaše sociální sítě

Při založení účtu na sociální síti začínáte od nuly. Ano, můžete si koupit…

Proč se váš záměr na sociálních sítích nezdařil?

Článek v rámci předplatného Proč se váš záměr na sociálních sítích nezdařil?

Většina marketérů se shodne, že sociální marketing je pro jejich firmu…

Kdy je lepší se s klientem rozloučit

Článek v rámci předplatného Kdy je lepší se s klientem rozloučit

Nejlepší praxí je pochopitelně snaha klienty si udržet. Ale fakt je, že…

Facebookovou strategii mít nemusíte!

Článek v rámci předplatného Facebookovou strategii mít nemusíte!

Mnoho marketérů je přesvědčeno o tom, že Facebooková strategie je nezbytně…

Špatné naslouchání znamená ztrátu zakázky

Špatné naslouchání znamená ztrátu zakázky

Proč zákazníci nenakupují? Možná proto, že je správně neposloucháte.…

Jednáte s potenciálním klientem, nebo ztrácíte čas?

Článek v rámci předplatného Jednáte s potenciálním klientem, nebo ztrácíte čas?

Jediné, co je horší než tichá kancelář bez vyzvánění telefonu, je ztráta…

Co (stále) dělají firmy na sociálních sítích špatně?

Co (stále) dělají firmy na sociálních sítích špatně?

Přes miliardu lidí na Facebooku, přes 400 milionů na Twitteru, přes 200…

Když vám psaní nejde od ruky..

Článek v rámci předplatného Když vám psaní nejde od ruky..

Máte napsat PR článek nebo tiskovou zprávu, ale dostali jste se na mrtvý…

Jak se pozná špatná webová stránka

Článek v rámci předplatného Jak se pozná špatná webová stránka

Některé weby generují kontakty a zákazníky, jiné nikoliv. Podívejte se, v …

Výpis 22632275 z celkem 4620