Tisková zpráva je žánrem, od něhož si jejich tvůrci slibují široký mediální dosah. Vzhledem k tomu, že publikum je dispersní (různorodé) a tisková zpráva má za úkol…
Prvním kritériem úspěchu online obchodu je dostatečná atraktivita webové…
Být introvert nemusí automaticky znamenat, že člověk neuspěje jako…
Všichni marketéři řeší, které dny a časy jsou nejlepší k publikaci obsahu…
Obchodníci jsou nejproduktivnější, když jsou dobře naladění a spokojení.…
Zákaznické služby je třeba neustále vylepšovat. Mění se technologie, které…
Na Management News často píšeme o tom, že pro zvýšení angažovanosti…
Většina zákazníků dnes během nákupu přeskakuje či překlikává mezi mobilem,…
Internetový marketing je záludný a neexistuje pro něj univerzální návod.…
Jaká nástrahy může skrývat školení prodejních dovedností? Jak vydělat na…
Žijeme v období plném změn. Společnost LoyaltyOne identifikovala ty, které…
Pokud se chceme vcítit do cílové skupiny, musíme se nejdříve umět sami na…
Když zákazník není spokojen, reaguje jedním ze tří způsobů: V tichosti…