Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Trendy v digitálním marketingu na rok 2013

Co lze očekávat v digitálním marketingu v roce 2013? Právě nad tím se zamýšlí analytička Rebecca Lieb z Altimeter Group. Předpokládá následující trendy:…

Poskytujete kvalitní zákaznický servis?

Poskytujete kvalitní zákaznický servis?

V období mezi svátky se v B2C nejlépe ukáže, jestli váš zákaznický servis…

Nejlepší a nejhorší čas pro e-mailové oslovení

E-mail má své stálé místo v marketingu i PR. Kromě toho je i běžným…

Článek v rámci předplatného Jak nenaštvat novináře

Novináři mívají opravdu hodně práce a do toho jim celý den vyzvání…

Novoroční předsevzetí v CRM: Nevzdávejte to!

Novoroční předsevzetí v CRM: Nevzdávejte to!

Zavádění CRM do firmy je podobné jako začít v novém roce držet dietu a…

Co ovlivní, jestli o vás novináři budou psát?

Co ovlivní, jestli o vás novináři budou psát?

Novináři dostávají denně spousty e-mailů, telefonátů a stovky upozornění…

5 nejčastějších chyb v zákaznických službách

Článek v rámci předplatného 5 nejčastějších chyb v zákaznických službách

V předvánočním období čelí mnoho firem velkému náporu klientů. Podle…

Pozor na časté chyby komerčních blogů

Článek v rámci předplatného Pozor na časté chyby komerčních blogů

Blog je pravděpodobně nejefektivnějším nástrojem digitálního marketingu.…

Článek v rámci předplatného Nástroje internetového marketingu v praxi malých a středních podniků

Dnešním společnostem a marketérům už nestačí pouze znalosti klasických…

5 kroků při zavádění prodejní strategie

Článek v rámci předplatného 5 kroků při zavádění prodejní strategie

Prodejci bývají individualističtí, svobodomyslní lidé. Proto leckdy není…

Článek v rámci předplatného 15 rad pro zvýšení angažovanosti fanoušků na Facebooku

Během roku 2012 došlo na Facebooku k řadě změn. S ohledem na ně publikoval…

2 základní pravidla vytvoření značky

Článek v rámci předplatného 2 základní pravidla vytvoření značky

Pomocí značky firmy komunikují. Jak ale značku správně definovat, aby pak…

Článek v rámci předplatného Kdy je na čase zbavit se klienta

Agentura udělá pro klienta ledacos. Ale co když z hlediska ROI zjistíte, že…

Výpis 22892301 z celkem 4620