Marketing - zprávy z HR

Jak reagovat na negativní komentáře

Pokud jste alespoň trošku úspěšní na sociálních sítích, jednoho dne se to stane: Objeví se negativní komentář a vy s tím musíte něco udělat. To, jak zareagujete, má…

Aby se do vás klient zamiloval...

První měsíc práce s novým klientem je něco, co se už nikdy nebude opakovat.…

Management firmy Lego musí skládat zkoušku ze znalosti sociálních sítí

Článek v rámci předplatného Management firmy Lego musí skládat zkoušku ze znalosti sociálních sítí

Dánská Lego Group vyžaduje po seniorním managementu, aby složili zkoušku ze…

Článek v rámci předplatného Google ruší rozdíl mezi mobilní a desktopovou reklamou

Pokud si koupíte reklamu na Googlu, může se z vás nyní stát mobilní…

Jak překonat prodejní námitky

Článek v rámci předplatného Jak překonat prodejní námitky

Námitky jsou nedílnou součástí prodejního procesu. Pokud si myslíte, že…

PR se musí změnit od základu, pokud má přežít současnou mediální bouři

V moderních komunikacích nyní existují tři hlavní turbulentní síly:…

Vyprávějte příběh jako Walt Disney Studios

Článek v rámci předplatného Vyprávějte příběh jako Walt Disney Studios

Dnes byl zahájen šestý ročník konference Social Media for PR and Corporate…

Proč vám klienti nevěří?

Článek v rámci předplatného Proč vám klienti nevěří?

Zákazníci si nekoupí zboží od někoho, komu nevěří. Přitom bohužel mnoho…

Článek v rámci předplatného Když se média mýlí

Stalo se to už mockrát média obviní nevinné a ti už jen těžko někoho…

Nejčastější námitka při prodeji: „Už něco podobného máme“

Nejčastější námitka při prodeji: „Už něco podobného máme“

Tohle už máme nebo jednáme s někým o dodání tohoto produktu jsou zvláště…

Jak správně komentovat blogy

Jak správně komentovat blogy

Komentování na blogu může být z hlediska marketingu dobrým krokem. Vložíte-…

Jak získat zpět ztraceného zákazníka?

I ty nejspolehlivější firmy o některé klienty přijdou. Rozdíl mezi dobrými…

Jak odpovědět na nejdůležitější otázku zákazníků

Článek v rámci předplatného Jak odpovědět na nejdůležitější otázku zákazníků

Každý zákazník chce vědět jedno: Proč zrovna od vás mám nakupovat?…

Výpis 23022314 z celkem 4669