Všichni marketéři řeší, které dny a časy jsou nejlepší k publikaci obsahu na Facebooku. A přitom každá studie přichází s mírně odlišnými výsledky. Čím to je jsou to…
Obchodníci jsou nejproduktivnější, když jsou dobře naladění a spokojení.…
Zákaznické služby je třeba neustále vylepšovat. Mění se technologie, které…
Na Management News často píšeme o tom, že pro zvýšení angažovanosti…
Většina zákazníků dnes během nákupu přeskakuje či překlikává mezi mobilem,…
Internetový marketing je záludný a neexistuje pro něj univerzální návod.…
Jaká nástrahy může skrývat školení prodejních dovedností? Jak vydělat na…
Žijeme v období plném změn. Společnost LoyaltyOne identifikovala ty, které…
Pokud se chceme vcítit do cílové skupiny, musíme se nejdříve umět sami na…
Když zákazník není spokojen, reaguje jedním ze tří způsobů: V tichosti…
Co lze očekávat v digitálním marketingu v roce 2013? Právě nad tím se…
V období mezi svátky se v B2C nejlépe ukáže, jestli váš zákaznický servis…
E-mail má své stálé místo v marketingu i PR. Kromě toho je i běžným…