Tiskové zprávy stále mají smysl, lidé z PR je tedy stále musí umět dobře napsat. Proto PR News upozorňuje na některé chyby, které se v novodobých tiskových zprávách…
Něco se nepovede na straně zákazníka a on vás okamžitě obviní. Pak se…
Každou minutu je na YouTube nahráno 48 hodin videomateriálu. Není proto…
Online zákaznický servis (online chat) je u zákazníků stále více oblíbený.…
Konečně je tu studie na podporu těch, kdo ještě nepřesvědčili vedení o…
Nákupní rozhodování zákazníků ovlivňuje ve značné míře 5 emocí. Portál…
Předpoklady. Předpokládáte, že vaše domněnky o tržním prostředí není…
Podle studie Pricewaterhouse Coopers (PWC) byly v Německu výdaje na…
Telefonování naslepo je nedílnou součástí práce prodejce. Kromě toho však…
Většina novinářů dnes jako zdroje využívá sociální sítě. Podle průzkumu z …
Poslední čtvrtletí si vyloženě říká o to, abychom se ohlédli a začali…
Školení prodejních dovedností je jedním z vůbec nejžádanějších. Točí se zde…
Blogeři otřásli mediálním světem. Spotřebitelé jsou skeptičtí a nároční a…