Marketing - zprávy z HR

Zákaznický servis podle firmy Apple

V prodejnách firmy Apple dělají lidé spoustu bláznivých věcí někteří zde žádají svou nastávající o ruku, jiní se zde dokonce berou, mnoho fanoušků v prodejnách…

Článek v rámci předplatného Umíte testovat direct mail?

Úspěch direct mailingové kampaně závisí pouze a jenom na důkladnosti…

Skutečně lepší SEO?

Pokud se snažíte zlepšit SEO, nenechte se zmást prvním nárůstem…

Článek v rámci předplatného Jak získat zpět zapomenuté zákazníky

Někdy zákazníci prostě zmizí. Nestěžují si, ale dál žijí svým životem.…

Kdy tvítovat a kdy aktualizovat Facebook?

Kdy tvítovat a kdy aktualizovat Facebook?

Podle nejnovější studie Yesmail je úterý nejlepším dnem pro zapojení (…

8 rad pro marketing na diskusních fórech

Článek v rámci předplatného 8 rad pro marketing na diskusních fórech

Internetová diskusní fóra jsou dobrým prostředkem pro získání informací o…

Článek v rámci předplatného Diskusní fóra: Nejefektivnější komunikační kanál sociálních médií

Většina rozhovorů o firmách a o produktech se neodehrává ani na Facebooku,…

6 amatérských chyb v PR

Článek v rámci předplatného 6 amatérských chyb v PR

PR Daily zveřejnilo seznam nejtypičtějších chyb v PR, kterých se však lze…

Článek v rámci předplatného Prodejci, buďte lepší než konkurence!

Portál BusinessBrief.com popisuje 4 kroky, jak překonat konkurenci během…

Článek v rámci předplatného Naučte se praktický marketing od královny Alžběty II.

Londýn žil v červnu oslavou diamantového výročí vlády své královny, Alžběty…

Pár postřehů na téma mobilní marketing v B2B

Od příchodu iPhonu počátkem roku 2007 rapidně roste pokrytí chytrými…

Článek v rámci předplatného Jak napsat neodolatelný webový text

Ragans PR Daily přináší zajímavé poznatky z knihy Janice Redishové: Writing…

8 věcí, které zákazníky nejvíc zajímají

Článek v rámci předplatného 8 věcí, které zákazníky nejvíc zajímají

Jak odhalil nedávný průzkum společnosti Alpha Marketing, na posledním místě…

Výpis 24062418 z celkem 4620