Marketing - zprávy z HR

Podpora zákaznických služeb v době nejistoty

V nejisté době platí jiné zákony pro získávání a retence zákazníků. Podívejme se, co radí John Graham, který má 35 let zkušeností jako poradce obchodníků v době…

3 příklady nejlepší praxe na sociálních sítích

Sociální sítě mohou velký vliv, pokud je zde značka aktivní. Nestačí jen…

Článek v rámci předplatného Jaké vlastnosti zaručí úspěch v prodeji?

Krásné brožury a jiné technické vymoženosti k úspěchu v prodeji nestačí. Ve…

Nefunguje vám PR? Víme proč!

Článek v rámci předplatného Nefunguje vám PR? Víme proč!

Ve skutečnosti těch důvodů může být více. Portál PR Daily jich nabízí hned…

Cílit dle demografických či psychologických kritérií?

V reklamě se utratí spousta peněz za přizpůsobení kampaně různým…

Iluze, kterým věří prodejci

O prodejcích se někdy říká, že lžou. Ve skutečnosti to…

Článek v rámci předplatného Když e-mailový marketing nefunguje

Zlí jazykové tvrdí, že marketing prostřednictví…

6 způsobů, jak si pomoci při přímém prodeji

Článek v rámci předplatného 6 způsobů, jak si pomoci při přímém prodeji

V přímém prodeji často přejímáte více…

Článek v rámci předplatného HBR: Zákazníci nechtějí budovat vztahy se značkou

Trendem dnešní doby je maximálně zákazní…

Článek v rámci předplatného Jak správně reagovat na negativní informace v tisku

Buďte připraveni. Zkrátka počítejte s tím, že…

Jak využít Pinterest na podporu PR

Jak využít Pinterest na podporu PR

Ragan’s PR Daily přináší řadu rad, jak využ&…

Článek v rámci předplatného Jak propagovat svůj blog

Blog je velmi zajímavým a inspirativním marketingov&…

10 důvodů, proč jsou úspěšní prodejci tak úspěšní

10 důvodů, proč jsou úspěšní prodejci tak úspěšní

V obchodě to funguje tak, že 20 % prodejců bere 80 % platů. Pod&…

Výpis 24322444 z celkem 4620