Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Jak získat zpět zapomenuté zákazníky

Někdy zákazníci prostě zmizí. Nestěžují si, ale dál žijí svým životem. Zvednou telefon, když zavoláte, ale odebírají stále méně produktů, až nakonec přestanou…

Kdy tvítovat a kdy aktualizovat Facebook?

Kdy tvítovat a kdy aktualizovat Facebook?

Podle nejnovější studie Yesmail je úterý nejlepším dnem pro zapojení (…

8 rad pro marketing na diskusních fórech

Článek v rámci předplatného 8 rad pro marketing na diskusních fórech

Internetová diskusní fóra jsou dobrým prostředkem pro získání informací o…

Článek v rámci předplatného Diskusní fóra: Nejefektivnější komunikační kanál sociálních médií

Většina rozhovorů o firmách a o produktech se neodehrává ani na Facebooku,…

6 amatérských chyb v PR

Článek v rámci předplatného 6 amatérských chyb v PR

PR Daily zveřejnilo seznam nejtypičtějších chyb v PR, kterých se však lze…

Článek v rámci předplatného Prodejci, buďte lepší než konkurence!

Portál BusinessBrief.com popisuje 4 kroky, jak překonat konkurenci během…

Článek v rámci předplatného Naučte se praktický marketing od královny Alžběty II.

Londýn žil v červnu oslavou diamantového výročí vlády své královny, Alžběty…

Pár postřehů na téma mobilní marketing v B2B

Od příchodu iPhonu počátkem roku 2007 rapidně roste pokrytí chytrými…

Článek v rámci předplatného Jak napsat neodolatelný webový text

Ragans PR Daily přináší zajímavé poznatky z knihy Janice Redishové: Writing…

8 věcí, které zákazníky nejvíc zajímají

Článek v rámci předplatného 8 věcí, které zákazníky nejvíc zajímají

Jak odhalil nedávný průzkum společnosti Alpha Marketing, na posledním místě…

Jak zvýšila B2B značka obrat pomocí Facebooku?

Jak zvýšila B2B značka obrat pomocí Facebooku?

ClickZ přináší konkrétní příklad, jak HubSpot, firma vyvíjející…

Článek v rámci předplatného Facebook i Twitter: Další inovace v reklamě

Dvě nejpopulárnější sociální sítě, Facebook a Twitter, podnikají další…

3 nejobtížnější typy zákazníků – co na ně platí?

Článek v rámci předplatného 3 nejobtížnější typy zákazníků – co na ně platí?

Pokud dokážete něco prodat následujícím třem typům lidí, pak máte zaručený…

Výpis 24582470 z celkem 4669