Někdy zákazníci prostě zmizí. Nestěžují si, ale dál žijí svým životem. Zvednou telefon, když zavoláte, ale odebírají stále méně produktů, až nakonec přestanou…
Podle nejnovější studie Yesmail je úterý nejlepším dnem pro zapojení (…
Internetová diskusní fóra jsou dobrým prostředkem pro získání informací o…
Většina rozhovorů o firmách a o produktech se neodehrává ani na Facebooku,…
PR Daily zveřejnilo seznam nejtypičtějších chyb v PR, kterých se však lze…
Portál BusinessBrief.com popisuje 4 kroky, jak překonat konkurenci během…
Londýn žil v červnu oslavou diamantového výročí vlády své královny, Alžběty…
Od příchodu iPhonu počátkem roku 2007 rapidně roste pokrytí chytrými…
Ragans PR Daily přináší zajímavé poznatky z knihy Janice Redishové: Writing…
Jak odhalil nedávný průzkum společnosti Alpha Marketing, na posledním místě…
ClickZ přináší konkrétní příklad, jak HubSpot, firma vyvíjející…
Dvě nejpopulárnější sociální sítě, Facebook a Twitter, podnikají další…
Pokud dokážete něco prodat následujícím třem typům lidí, pak máte zaručený…