S tím, že pro velkou část klientů je cena rozhodující faktor, bojuje denodenně celá řada prodejců. Když se zákazník zeptá na cenu, obchodník se rázem ocitne mezi…
Obchodní setkání s klientem je pouze jednou z fází prodejního cyklu, ale dá…
Jak funguje postupné uzavírání obchodu? Tato taktika spočívá v tom, že si v…
Svět retailu se v posledních letech velmi rychle a výrazně mění. Nároky…
Na rozhněvaného zákazníka narazí čas od času každý prodejce či zaměstnanec…
Angažovanost pracovníků společnosti, kteří jsou v přímém kontaktu s …
Prakticky ve všech oborech lidské činnosti i profesního uplatnění platí, že…
Zdá se, že krizové situace se v blízké době nepřestanou našim končinám…
Úvodní věta telefonního hovoru s potenciálním klientem je ta nejdůležitější…
Oblast e-commerce v České republice stále roste. Za první tři měsíce…
Stále příliš mnoho prodejců přemýšlí nad tím, co by měli klientům říci,…
Úspěšný prodej je tak trochu magie. I když máte všechny potřebné…
Jaký je klíč k vybudování dlouhodobě loajální, silné a dostatečně velké…