Naštvaný zákazník představuje pro pracovníka zákaznického servisu velkou výzvu. Když se klient zlobí, začne nadávat a chovat se skoro až agresivně, co by měl…
Česká osobní auta loni opět zestárla, na průměrných 15,6 let. Tuzemský…
Telefonní prodej má v obchodním světě stále své místo jak v B2C tak i v B2B…
Asi každý obchodní zástupce tuto situaci někdy zažil. Klient projeví zájem,…
Jak organizace rostou, objevujeme na úrovni týmů a vedení řadu interních…
Jeden z nejvýznamnějších českých e-commerce veletrhů se po roční odmlce…
Snažíte se vylepšit své obchodní výsledky? Jste začínající nebo už zkušený…
Strach z odmítnutí ze strany klienta bohužel stojí za mnoha neúspěšnými…
V pondělí 24. ledna byl zahájen 2. ročník společného vzdělávacího projektu…
Každý prodejce, pokud chce dosáhnout úspěchu, se musí naučit udržet si…
Znáte nejčastější chyby, které prodejci dělají při dojednávání ceny…
Mnoho prodejů skončí tím, že prodejce je požádán, aby zaslal nabídku e-…
Jednu a tu samou věc lze říct mnoha různými způsoby. A různé výrazy evokují…