Musíte často při prodeji snižovat cenu, abyste obchod úspěšně uzavřeli? Jsou vaše plné ceny pouze formální, protože většině klientů stejně dáváte slevu? Pokud ano,…
Na sociálních sítích se snadno tvoří komunity a dovedou se na nich…
Když se řekne „prodejce“, většina lidí si asi v první chvíli vybaví někoho…
Chcete v krátkém časovém horizontu vylepšit své prodejní výsledky? Chcete…
Není klient jako klient. A ne vždy se uzavření obchodu vyplatí. Existují…
Gastronomii a cestovnímu ruchu se po dvouletém útlumu opět začínají vracet…
Každý obor je trochu specifický a každý klient je trochu jiný. I přesto se…
Každý prodejce je jiný a každý má jedinečný prodejní styl. Navíc je nutné…
Dávat při prodeji do popředí cenu je mnohdy nevýhodné pro všechny…
SEO v marketingu hraje zásadní roli – pomůže vám na web přivést nové…
Procházíte propadem v prodejních číslech? Nedaří se vám, ať už krátkodobě…
TikTok v posledních letech zažívá překotný růst a už dávno nejde jen o…
Schůzka s klientem probíhala dobře, klient očividně váš produkt potřeboval,…