Aniž bychom si to uvědomovali, v našem rozhodování hrají klíčovou emoce a naše podvědomí. I při čistě obchodním rozhodování se člověk rozhoduje v průměru ze 70% na…
Značka produktu, který nabízíte, a její vnímání zákazníky má přímou…
Každý prodejce si někdy prochází propadem v prodejních číslech. To zkrátka…
Prodejní cyklus je vlastně jakýsi životní proces vašeho klienta, kde na…
Stávající klienti jsou většinou skvělým zdrojem referencí a dalších prodejů…
Proč jsou scénáře pro telefonní operátory call centra důležité? Protože do…
Zákaznický servis hraje v loajalitě klienta zcela klíčovou roli a naopak v …
Neúspěch patří k obchodu od nepaměti. Jestliže ovšem umíte překonat…
Před každou nabídkou ze strany prodejce musí proběhnout něco, čemu se říká…
I když je nutné jít s dobou, sledovat moderní trendy a uzpůsobovat své…
Mnoho potenciálních zákazníků má podvědomý strach ze změny. A je to zcela…
Pokud jste v prodeji noví, máte štěstí, že se můžete opřít o časem…
V posledním roce a půl více než polovina firem zásadně změnila svou…