Průměrný spotřebitel dnešní doby se v mnohém liší od spotřebitelů před deseti nebo dvaceti lety. Jak se vyvíjí prodejní techniky, marketingové strategie i moderní…
Sofistikované algoritmy, kterým se říká v IT světě umělá inteligence, je…
Naštvaný zákazník představuje pro pracovníka zákaznického servisu velkou…
Česká osobní auta loni opět zestárla, na průměrných 15,6 let. Tuzemský…
Telefonní prodej má v obchodním světě stále své místo jak v B2C tak i v B2B…
Asi každý obchodní zástupce tuto situaci někdy zažil. Klient projeví zájem,…
Jak organizace rostou, objevujeme na úrovni týmů a vedení řadu interních…
Jeden z nejvýznamnějších českých e-commerce veletrhů se po roční odmlce…
Snažíte se vylepšit své obchodní výsledky? Jste začínající nebo už zkušený…
V pondělí 24. ledna byl zahájen 2. ročník společného vzdělávacího projektu…
Strach z odmítnutí ze strany klienta bohužel stojí za mnoha neúspěšnými…
Každý prodejce, pokud chce dosáhnout úspěchu, se musí naučit udržet si…
Znáte nejčastější chyby, které prodejci dělají při dojednávání ceny…