Dá se říct, že to, jaký produkt prodáváte, jak je kvalitní a jaké inovace přináší, nehraje ve vašich obchodních úspěších tak zásadní roli. Klíčové je to, jak si…
Každý obchodník někdy prochází obdobím, kdy mu klesnou prodeje. A příčiny…
Umění obchodovat a prodávat je úzce spjato se schopností působit na emoční…
Obchodní schůzka s potenciálním klientem rozhodně nemá být pouze prezentací…
Jaký je klíč k vybudování dlouhodobě loajální, silné a dostatečně velké…
Čeká vás prezentace před důležitým zástupcem klienta? Nebo rovnou před…
Jedním z největších a nejčastějších nepřátel úspěšného prodeje je status…
Ještě týden bude probíhat sběr zajímavých firemních snímků pro III. ročník…
Prodejní proces má své fáze a důležité body, kterých je potřeba v …
Očekávání a požadavky klientů se neustále posouvají. Specifickou klientelou…
Sednout si s klientem ke schůzce a začít mu rovnou prezentovat váš produkt…
Kreativitu v práci si spojujeme hlavně s uměleckými obory – s tancem, s …
Telefonujete si s klientem nebo s ním máte schůzku, zjišťujete, co…