Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Sedm frází, kterým byste se při komunikaci s klientem měli vyhnout

Jednu věc lze říci mnoha různými způsoby. A úkolem obchodního zástupce nebo pracovníka zákaznického servisu je volit takový styl komunikace, díky kterému dosáhnou…

Pavel Fara, www.kurzyproradost.cz

icon I firmy mohou využívat "Kurzy pro radost"

Videokurzy už se staly přirozenou součástí vzdělávání a díky covidové…

Jak řešit jazykovou bariéru v pracovní oblasti

icon Jak řešit jazykovou bariéru v pracovní oblasti

Žijeme v době, kdy se bez cizojazyčné komunikace neobejdeme, a to téměř v…

Článek v rámci předplatného Šest rad, jak na home office zůstat produktivní

Současná situace a pandemická opatření poslaly velkou část pracovníků na…

Článek v rámci předplatného Uklizená pracovní plocha: Klíč k produktivitě

Jedním z nejúčinnějších psychologických triků, které vám pomohou se plně…

Článek v rámci předplatného Jak se efektivně a s grácií omluvit klientovi?

Omluva na straně firmy směrem ke klientovi je v mnoha případech nezbytná.…

Článek v rámci předplatného Sedm vlastností úspěšných podnikatelů

Podnikatelský duch má mnoho podob, ale přesto mají všichni úspěšní…

Článek v rámci předplatného 5 tipů, jak se během pracovního dne ubránit prokrastinaci

Prokrastinace, neboli chronické odkládání povinností na úkor méně…

Článek v rámci předplatného 6 tipů, jak efektivně prodávat na dálku

Současná pandemická situace neumožňuje setkávání tvář v tvář s klienty v …

Článek v rámci předplatného Jak se při volání klientům odlišit od konkurence

Víceméně každá forma prodeje v sobě v nějaké fázi obsahuje i telefonický…

Článek v rámci předplatného Základní principy prodejního procesu, díky kterým budete mít loajální klientelu

Jak utvořit kvalitní značku? Kde se berou věrní zákazníci a jak můžete…

icon Agilita a lean: Nepodléhejte iluzi kontroly aneb Čím se můžeme inspirovat v Le Mans (2/2)

Speciální požadavky zákazníka sice bývají občas komplikací navíc, ale firmy…

Článek v rámci předplatného Pět obchodních technik, které patří do starého železa

Technologie, očekávání zákazníků i situace ve společnosti se neustále…

Výpis 365377 z celkem 4628