Jednu věc lze říci mnoha různými způsoby. A úkolem obchodního zástupce nebo pracovníka zákaznického servisu je volit takový styl komunikace, díky kterému dosáhnou…
Videokurzy už se staly přirozenou součástí vzdělávání a díky covidové…
Žijeme v době, kdy se bez cizojazyčné komunikace neobejdeme, a to téměř v…
Současná situace a pandemická opatření poslaly velkou část pracovníků na…
Jedním z nejúčinnějších psychologických triků, které vám pomohou se plně…
Omluva na straně firmy směrem ke klientovi je v mnoha případech nezbytná.…
Podnikatelský duch má mnoho podob, ale přesto mají všichni úspěšní…
Prokrastinace, neboli chronické odkládání povinností na úkor méně…
Současná pandemická situace neumožňuje setkávání tvář v tvář s klienty v …
Víceméně každá forma prodeje v sobě v nějaké fázi obsahuje i telefonický…
Jak utvořit kvalitní značku? Kde se berou věrní zákazníci a jak můžete…
Speciální požadavky zákazníka sice bývají občas komplikací navíc, ale firmy…
Technologie, očekávání zákazníků i situace ve společnosti se neustále…