Coby prodejce mnoho věcí neovlivníte. Například stav trhu, kupní síla, trendy nebo vaše konkurence jsou věci, kterým se můžete maximálně přizpůsobovat, nikoliv je…
Udržet klientovu pozornost během obchodní schůzky je zcela zásadní pro…
Klienti často chodí za obchodníky s tím, že by něco rádi koupili. To však…
Lidé často úspěšným jedincům kolem sebe závidí jejich úspěchy, ale už si…
Každý prodejce cítí před každou obchodní schůzkou nebo prezentací větší či…
Content marketing (nebo také obsahový marketing) představuje reklamu, která…
Nespokojenost s cenou ze strany zákazníka je problém, který je starý jako…
Ne každý, kdo pracuje v prodeji má ty charakterové vlastnosti, které při…
Mnoho lidí vidí páteční odpoledne jako čas, kdy se přestávají soustředit na…
Každý prodejce ví, že jsou klienti a klienti. Někteří zákazníci jsou…
Rčení „zákazník má vždycky pravdu“ neplatí úplně vždy. Někteří zákazníci se…
V prodeji se může často stát, že klientovi se vaše nabídka líbí, ale…
Řada obchodníků se stále spoléhá na zastaralé a dávno překonané obchodní…