Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Pět otázek, která byste měli položit na každé obchodní schůzce

Abyste byli během obchodní schůzky schopni potenciálnímu zákazníkovi dát co možná nejlepší nabídku, musíte vědět co klient chce a jaké jsou jeho požadavky, ale…

Článek v rámci předplatného 7 tipů, jak přes váš web získat více kontaktů na potenciální klienty

Webové stránky, pokud jsou kvalitně provedené a funkční, mohou být pro…

Článek v rámci předplatného Jak si během obchodní schůzky získat důvěru klienta

Dá se říct, že to, jaký produkt prodáváte, jak je kvalitní a jaké inovace…

Článek v rámci předplatného 4 tipy, co dělat, když čelíte propadu ve svých prodejních číslech

Každý obchodník někdy prochází obdobím, kdy mu klesnou prodeje. A příčiny…

Článek v rámci předplatného Čtyři pocity, které byste měli v průběhu schůzky u klienta vyvolat

Umění obchodovat a prodávat je úzce spjato se schopností působit na emoční…

Článek v rámci předplatného Tři otázky, které byste nikdy neměli na obchodní schůzce pokládat

Obchodní schůzka s potenciálním klientem rozhodně nemá být pouze prezentací…

Článek v rámci předplatného Jak mít spokojené zákazníky?

Jaký je klíč k vybudování dlouhodobě loajální, silné a dostatečně velké…

Článek v rámci předplatného 4 tipy, jak se uklidnit před prezentací

Čeká vás prezentace před důležitým zástupcem klienta? Nebo rovnou před…

Článek v rámci předplatného 5 tipů, jak během obchodní schůzky pomoci klientovi překonat status quo

Jedním z největších a nejčastějších nepřátel úspěšného prodeje je status…

Czech Industry Photo 2021

icon Zaměstnavatelé, kteří jsou vidět!

Ještě týden bude probíhat sběr zajímavých firemních snímků pro III. ročník…

Článek v rámci předplatného 6 otázek, na které musíte získat odpověď, než klientovi dáte nabídku

Prodejní proces má své fáze a důležité body, kterých je potřeba v …

Článek v rámci předplatného Pět aktuálních trendů v očekávání mileniálů

Očekávání a požadavky klientů se neustále posouvají. Specifickou klientelou…

Článek v rámci předplatného 5 důležitých informací, které se dozvíte z neformálního rozhovoru s klientem

Sednout si s klientem ke schůzce a začít mu rovnou prezentovat váš produkt…

Výpis 378390 z celkem 4669