Doba se vyvíjí a vyžaduje, aby se lidé školili, vzdělávali a sledovali nejnovější trendy. A to platí i v obchodní sféře. Tím, jak se neustále vyvíjí očekávání…
Být dobrým obchodníkem není pouze o tvrdých dovednostech a technických…
I v době LinkedInu, e-mailů a jiných forem komunikace je telefonování stále…
Veřejný projev je pro některé lidi noční můrou. Pokud se i vám při…
Pandemická opatření, práce z domova, nemožnost vídat se se svými kolegy a…
Dostatek kontaktů na potenciální klienty je základem úspěšného obchodování.…
Při cestě za lepšími obchodními výsledky máte několik možností. Buď můžete…
Zákaznický servis je alfou a omegou úspěšného byznysu. A především je to…
Klientská péče vyžaduje lidi s určitým přístupem. I když někreří lidé…
K prodejnímu řemeslu patří výkyvy. Ne vždy obchodník prodává dobře a čas od…
Obchodní řemeslo sice podléhá různým vlivům i vývoji, ale základ je pořád…
Psaní blogu je skvělým způsobem, jak přitáhnout pozornost klíčové cílové…
Anglický výraz „testimonial“, který můžeme často slyšet i v českém…