Každý prodejce cítí před každou obchodní schůzkou nebo prezentací větší či…
Content marketing (nebo také obsahový marketing) představuje reklamu, která…
Nespokojenost s cenou ze strany zákazníka je problém, který je starý jako…
Ne každý, kdo pracuje v prodeji má ty charakterové vlastnosti, které při…
Mnoho lidí vidí páteční odpoledne jako čas, kdy se přestávají soustředit na…
Každý prodejce ví, že jsou klienti a klienti. Někteří zákazníci jsou…
Rčení „zákazník má vždycky pravdu“ neplatí úplně vždy. Někteří zákazníci se…
V prodeji se může často stát, že klientovi se vaše nabídka líbí, ale…
Řada obchodníků se stále spoléhá na zastaralé a dávno překonané obchodní…
Abyste byli během obchodní schůzky schopni potenciálnímu zákazníkovi dát co…
Webové stránky, pokud jsou kvalitně provedené a funkční, mohou být pro…