Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Vyhlaste válku vysypávání nákupních košíků

On-line zákazníci vysypávají své nákupní košíky zřady důvodů. Někteří jednoduše změní názor nebo si zboží jen prohlížejí. Stím se mnoho dělat nedá. Jiní však…

Sedm věcí, které by měl vědět každý zaměstnanec zákaznického servisu

Článek v rámci předplatného Sedm věcí, které by měl vědět každý zaměstnanec zákaznického servisu

Kvalitní zákaznický servis je vsoučasné době důležitější než kdy jindy.…

Jak na reklamu v ekonomické recesi

Článek v rámci předplatného Jak na reklamu v ekonomické recesi

Doba může být složitá, to ale není důvod ke krácení vašeho rozpočtu na…

Sedmero cest k vyšší loajalitě zákazníků

Článek v rámci předplatného Sedmero cest k vyšší loajalitě zákazníků

Zákaznická loajalita by neměla být jen programem, ale součástí DNA každé…

Pravidla prodeje v ekonomické krizi

Článek v rámci předplatného Pravidla prodeje v ekonomické krizi

Prodej vobtížné ekonomické situaci vyžaduje jiný přístup než vúspěšných…

On-line newsroom v deseti krocích

On-line newsroom v deseti krocích

Vytváření on-line newsroomu (sekce pro média) nemusí být největší prioritou…

Jak využít e-mailový marketing pro budování loajality ke značce?

Článek v rámci předplatného Jak využít e-mailový marketing pro budování loajality ke značce?

Chcete-li se ujistit, že využíváte svůj e-mailový marketing kefektivnímu…

Jarní úklid v e-mailovém marketingu

Článek v rámci předplatného Jarní úklid v e-mailovém marketingu

Vminulosti byli marketéři úspěšní sjednoduchými programy e-mailového…

Jak vytvořit značku, o níž budou všichni mluvit?

Článek v rámci předplatného Jak vytvořit značku, o níž budou všichni mluvit?

Je poměrně jednoduché přimět lidi, aby o vás mluvili. O poznání složitější…

Aby váš e-mail došel, kam má

Článek v rámci předplatného Aby váš e-mail došel, kam má

Vytvořit působivou e-mailovou zprávu pro marketingové účely je složité.…

Reklama právě teď

Článek v rámci předplatného Reklama právě teď

Nejste si jisti, kterou část svých výdajů na reklamu si vdnešních…

Zpět ke kořenům zákaznického servisu

Článek v rámci předplatného Zpět ke kořenům zákaznického servisu

Firmy by si měly zapamatovat jeden znejzákladnějších principů podnikání…

8 kroků k lepším zákaznickým službám

Článek v rámci předplatného 8 kroků k lepším zákaznickým službám

Jak najít rovnováhu vdobě, kdy zákazníci vyžadují kvalitní služby a firmy…

Výpis 32643276 z celkem 4631