On-line zákazníci vysypávají své nákupní košíky zřady důvodů. Někteří jednoduše změní názor nebo si zboží jen prohlížejí. Stím se mnoho dělat nedá. Jiní však…
Kvalitní zákaznický servis je vsoučasné době důležitější než kdy jindy.…
Doba může být složitá, to ale není důvod ke krácení vašeho rozpočtu na…
Zákaznická loajalita by neměla být jen programem, ale součástí DNA každé…
Prodej vobtížné ekonomické situaci vyžaduje jiný přístup než vúspěšných…
Vytváření on-line newsroomu (sekce pro média) nemusí být největší prioritou…
Chcete-li se ujistit, že využíváte svůj e-mailový marketing kefektivnímu…
Vminulosti byli marketéři úspěšní sjednoduchými programy e-mailového…
Je poměrně jednoduché přimět lidi, aby o vás mluvili. O poznání složitější…
Vytvořit působivou e-mailovou zprávu pro marketingové účely je složité.…
Firmy by si měly zapamatovat jeden znejzákladnějších principů podnikání…
Jak najít rovnováhu vdobě, kdy zákazníci vyžadují kvalitní služby a firmy…