Marketing - zprávy z HR

Co zákazníci opravdu chtějí? Pět kroků k zákaznické loajalitě

Obchodníci a jejich manažeři by si měli uvědomit, že zákazníci je nesrovnávají pouze sjejich konkurencí. Posuzují je vzhledem knejlepšímu zacházení, kterého se jim…

Taktiky pro lepší e-mailovou konverzaci se zákazníky

Článek v rámci předplatného Taktiky pro lepší e-mailovou konverzaci se zákazníky

Současný e-mailový marketing si žádá širší konverzaci se zákazníky. Je…

5 mýtů zákaznické loajality

Článek v rámci předplatného 5 mýtů zákaznické loajality

Vposledních letech vyšlo nepřeberné množství publikací sradami, jak…

10 nejčastějších chyb v e-mailovém marketingu

Článek v rámci předplatného 10 nejčastějších chyb v e-mailovém marketingu

I ke-mailovému marketingu je třeba přistupovat strategicky a vyvarovat se…

Připravte se na oživení ekonomiky

Článek v rámci předplatného Připravte se na oživení ekonomiky

Přežívat období ekonomické recese je jedna věc. Jen čekat na lepší časy…

Jak snížit náklady na marketing a neohrozit růst firmy

Článek v rámci předplatného Jak snížit náklady na marketing a neohrozit růst firmy

Snižování marketingového rozpočtu bez toho, abyste ohrozili schopnost firmy…

Google zavádí nové behaviorální cílení reklam

Článek v rámci předplatného Google zavádí nové behaviorální cílení reklam

Společnost Google právě spustila betaverzi nového systému behaviorálního…

Marketing recesi navzdory

Článek v rámci předplatného Marketing recesi navzdory

Firmy by v klesající ekonomice neměly nahlížet na marketing jako na luxus.…

Sociální sítě předhánějí e-mail

Sociální sítě předhánějí e-mail

Sociální sítě nahradily e-mail na místě nejpopulárnější aktivity na…

Jak obhájit e-mail před finančním ředitelem

Jak obhájit e-mail před finančním ředitelem

Zajímá vás, jaké otázky vám s největší pravděpodobností položí finanční…

5 cest k silnějším předmětům e-mailových zpráv

5 cest k silnějším předmětům e-mailových zpráv

E-mailoví marketéři by se měli držte pravidla, že e-mail je pouze tak dobrý…

USA: Dramatický pokles investic do přímé poštovní reklamy

USA: Dramatický pokles investic do přímé poštovní reklamy

Ekonomická recese, rostoucí ceny poštovného a aktuální marketingové trendy…

Jak prodávat ve zpomalené ekonomice

Jak prodávat ve zpomalené ekonomice

Finanční krize postihuje všechny, včetně odborníků na prodej. Klienti…

Výpis 32513263 z celkem 4631