Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného 5 cest k efektivním vztahům se zákazníky v malé firmě

Malé firmy si vkonkurenčním boji svelkými firmami často připadají jako David stojící proti Goliášovi. Existuje však jedna oblast, vníž mají malé firmy nad velkými…

Internet výrazně ovlivňuje rozhodování o nákupu

Článek v rámci předplatného Internet výrazně ovlivňuje rozhodování o nákupu

Většina Američanů uvádí, že hodnocení produktů zákazníky na Internetu hraje…

Jsou zákaznické zkušenosti podstatné i v době krize?

Článek v rámci předplatného Jsou zákaznické zkušenosti podstatné i v době krize?

Vsoučasné ekonomické situaci se vede diskuse o hodnotě zákaznických…

6 tipů pro získání důvěry zákazníků

Článek v rámci předplatného 6 tipů pro získání důvěry zákazníků

1. Slibte něco a poskytněte víc. Dodržujte své sliby a snažte se přinést…

New York Times hlásí další ztráty

Článek v rámci předplatného New York Times hlásí další ztráty

Americký list New York Times právě oznámil, že se jeho…

10 tajemství péče o zákazníka

Článek v rámci předplatného 10 tajemství péče o zákazníka

Dobré vztahy se zákazníky jsou žádoucí. Spokojený zákazník však dnes již…

Jak nejlépe využít firemní blog

Článek v rámci předplatného Jak nejlépe využít firemní blog

Pro firmy může být velmi hodnotné, porozumějí-li správně tomu, co znamená…

Nemáte nápad na e-mailovou kampaň?

Článek v rámci předplatného Nemáte nápad na e-mailovou kampaň?

Někdy se stane, že sedíte před počítačem, abyste vytvořili e-mailovou…

5 cest k přesvědčení zákazníků

5 cest k přesvědčení zákazníků

Jak mohou malé firmy motivovat zákazníky, aby nakupovali jejich výrobky a…

Černé vyhlídky pro reklamu

Černé vyhlídky pro reklamu

Celosvětové výdaje na reklamu mohou letos klesnout až o 6,9 % na 453…

Tipy pro úspěšnou b-to-b kampaň

Článek v rámci předplatného Tipy pro úspěšnou b-to-b kampaň

Firmy mají jednoduché potřeby, co se týká vašich marketingových e-mailů.…

Šest nákladných mýtů spokojenosti zákazníků

Článek v rámci předplatného Šest nákladných mýtů spokojenosti zákazníků

Každá společnost si přeje, aby její zákazníci byli spokojení, protože ví,…

Ukažte zákazníkům, že posloucháte

Článek v rámci předplatného Ukažte zákazníkům, že posloucháte

Po telefonických rozhovorech se zástupci některých firem zůstávají…

Výpis 32253237 z celkem 4631