I dobří obchodníci se dopouštějí chyb při uzavírání obchodů. Často si je ani neuvědomují. Článek proto přináší přehled těchto chyb, který mohou využít méně i více…
Mluvit jazykem mladých lidí je pro značky často obtížné. Navíc se potýkají…
Příjmy zreklamy vamerických novinách klesly vprůběhu prvního čtvrtletí…
Někteří prodejci sami sabotují svůj úspěch. Paradoxně se tak děje kvůli…
Přední americký časopis Entrepreneur upozorňuje na 13 věcí, kterým by se…
Pokud chcete, aby vaši zaměstnanci žili a dýchali pro vaši značku při…
Vdnešní době se počítá každá koruna investovaná do marketingu. Naštěstí…
Ideální vztah novináře a jeho zdroje je oboustranně výhodný. Novinář si…
Webové stránky se staly jedním znejdůležitějších aspektů firem. Nesouží…
E-mailový marketing není tak jednoduchý, jak by se mohlo zdát. Narůstající…
Některé firmy snadno zapomínají, že i když používají e-mail, komunikují…
Ideální firemní blog by měl vytvářet atmosféru důvěry, vníž přispěvatelé…
Současné úspory vmarketingu se stále častěji dotýkají i prostředků určených…