Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Jak (ne)uzavřít obchod

I dobří obchodníci se dopouštějí chyb při uzavírání obchodů. Často si je ani neuvědomují. Článek proto přináší přehled těchto chyb, který mohou využít méně i více…

Jak na mladé spotřebitele

Článek v rámci předplatného Jak na mladé spotřebitele

Mluvit jazykem mladých lidí je pro značky často obtížné. Navíc se potýkají…

Americký novinový trh jde stále dolů

Americký novinový trh jde stále dolů

Příjmy zreklamy vamerických novinách klesly vprůběhu prvního čtvrtletí…

Přílišné nadšení škodí prodeji

Článek v rámci předplatného Přílišné nadšení škodí prodeji

Někteří prodejci sami sabotují svůj úspěch. Paradoxně se tak děje kvůli…

Nástrahy marketingu na webových stránkách

Článek v rámci předplatného Nástrahy marketingu na webových stránkách

Přední americký časopis Entrepreneur upozorňuje na 13 věcí, kterým by se…

Jak řídit zaměstnance pro poskytování lepších zákaznických zkušeností

Jak řídit zaměstnance pro poskytování lepších zákaznických zkušeností

Pokud chcete, aby vaši zaměstnanci žili a dýchali pro vaši značku při…

Nenákladné marketingové techniky nejen pro období krize

Článek v rámci předplatného Nenákladné marketingové techniky nejen pro období krize

Vdnešní době se počítá každá koruna investovaná do marketingu. Naštěstí…

Jak si vybudovat dobré vztahy s novináři

Článek v rámci předplatného Jak si vybudovat dobré vztahy s novináři

Ideální vztah novináře a jeho zdroje je oboustranně výhodný. Novinář si…

Webové stránky potřebují cíl

Článek v rámci předplatného Webové stránky potřebují cíl

Webové stránky se staly jedním znejdůležitějších aspektů firem. Nesouží…

5 tipů pro e-mailový marketing v malé firmě

Článek v rámci předplatného 5 tipů pro e-mailový marketing v malé firmě

E-mailový marketing není tak jednoduchý, jak by se mohlo zdát. Narůstající…

3 cesty k zosobnění marketingových e-mailů

Článek v rámci předplatného 3 cesty k zosobnění marketingových e-mailů

Některé firmy snadno zapomínají, že i když používají e-mail, komunikují…

Firemní blogy nemají jen výhody, ale také rizika

Firemní blogy nemají jen výhody, ale také rizika

Ideální firemní blog by měl vytvářet atmosféru důvěry, vníž přispěvatelé…

Průzkum trhu v ekonomické recesi

Průzkum trhu v ekonomické recesi

Současné úspory vmarketingu se stále častěji dotýkají i prostředků určených…

Výpis 31993211 z celkem 4631