Marketing - zprávy z HR

Jak snadno přijít o potenciální zákazníky

Když zahájíte kontakt s novým potenciálním zákazníkem - ať už telefonicky nebo osobně - máte jen velmi krátký čas na to, abyste navázali potřebné spojení.…

Výdaje do reklamy v ČR letos klesnou o 21,9 %

Článek v rámci předplatného Výdaje do reklamy v ČR letos klesnou o 21,9 %

Výdaje na reklamu v tuzemských médiích letos klesnou. Ukázaly to alespoň…

10 tipů pro integraci dat z více kanálů

Článek v rámci předplatného 10 tipů pro integraci dat z více kanálů

Firmy dnes zkouší všechny způsoby, jak se spojit se zákazníky. Jakmile však…

Jak vytvářet e-maily, které povedou k akci

Článek v rámci předplatného Jak vytvářet e-maily, které povedou k akci

V e-mailové komunikaci jde o to, přimět příjemce, aby otevřeli vaši zprávu,…

Marketingové tipy (nejen) pro ekonomickou recesi

Článek v rámci předplatného Marketingové tipy (nejen) pro ekonomickou recesi

- Blogujte tam, kde jsou vaši klienti. Najděte webové stránky a blogy s…

Češi stále častěji nakupují on-line

Češi stále častěji nakupují on-line

Obliba internetových obchodů u nás stále stoupá. Podle průzkumu společnosti…

USA schválily větší kontrolu nad tabákem

Americký Senát podpořil historický plán, který dává Úřadu pro kontrolu…

7 důvodů proč používat e-mailové newslettery

Článek v rámci předplatného 7 důvodů proč používat e-mailové newslettery

Řada jednotlivců i firem stále podceňuje potenciál e-mailových newsletterů.…

První kroky ke strategickým zákaznickým službám

První kroky ke strategickým zákaznickým službám

První krok směrem k zavedení strategických zákaznických služeb spočívá v…

Evropský trh on-line reklamy dohání americký

Evropský trh on-line reklamy dohání americký

Celkové investice do on-line reklamy v Evropě dosáhly v roce 2008 objemu…

Článek v rámci předplatného Co by měl umět dobrý operátor call centra

Call centra představují klíčovou součást úspěchu firem, protože jsou ve…

Studie: Globální rozdíly v používání digitálních médií

Článek v rámci předplatného Studie: Globální rozdíly v používání digitálních médií

Postoje spotřebitelů krůzným formám digitálního marketingu se vjednotlivých…

Půlroční kontrola: Jak využíváte e-mailový marketing?

Půlroční kontrola: Jak využíváte e-mailový marketing?

Je prostředek roku, čas ke zhodnocení prvních šest měsíců, které letos máme…

Výpis 31863198 z celkem 4631