Malé firmy tráví hodně času snahou o získání nových zákazníků, opomíjejí však při tom ty stávající. Nevěnují dostatečné úsilí tomu, aby si je udržely, i když je to…
Časově vytížení spotřebitelé preferují komunikaci, která je krátká, snadno…
Chcete změnit negativní vnímání své značky? Držte se následujících rad.…
PR je více než publikování článků, reklama a marketing. Jde především o…
Když u vás zákazníci nakupují vícekrát, stává se z toho zvyk. Tržní změny…
V obchodování hrají důležitou roli i malé věci", které pomáhají budovat…
Bannery jsou z hlediska svého designu a potenciální efektivity velmi…
Jedním z největších problémů manažerů call center je vysoká fluktuace…
Češi nejintenzivněji vnímají reklamu v televizi (48 %), i když 36 % z nich…
Samoobslužné systémy pro zákazníky jsou pro firmy výhodné, zákazníci však…
Potřeba udržet si zákazníky a rostoucí dostupnost aplikací k…
Letošní ročník mezinárodního festivalu reklamy v Cannes přinesl velké…