On-line balíček firemních materiálů pro média, tzv. press kit, by měl být vytvořen a strukturován tak, aby byl snadno pochopitelný pro novináře. Měl by jim ušetřit…
Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) zveřejnilo aktuální údaje o objemu…
Sociální média jsou dnes běžnou věcí a firmy všech velikostí by se měly…
Je všeobecně známo, že udržet si stávajícího zákazníka je mnohem levnější,…
Jsou vaše e-maily čitelné na obrazovkách mobilních zařízení zákazníků? Tato…
Pokles českého reklamního trhu se očekává i v příštím roce. Aktuální odhady…
Řada marketérů stále neumí správně využívat možností e-mailového marketingu…
Rčení, že zákazník má vždy pravdu, platí v současné době dvojnásob. Pro…
Ať už máte vlastní oddělení public relations, nebo spolupracujete s…
Horší ekonomické časy by neměly být automatickým signálem ke krácení…
Vytváření e-mailových zpráv na míru mobilním zařízením příjemců může být…
Public relations je obor, který se zabývá prosazováním a řízením komunikace…
Chcete-li poskytovat výjimečné služby zákazníkům, a neustrnout u planých…