Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného On-line balíček pro média

On-line balíček firemních materiálů pro média, tzv. press kit, by měl být vytvořen a strukturován tak, aby byl snadno pochopitelný pro novináře. Měl by jim ušetřit…

Internetová reklama stále roste

Internetová reklama stále roste

Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) zveřejnilo aktuální údaje o objemu…

Naslouchejte hlasu zákazníků v sociálních médiích

Naslouchejte hlasu zákazníků v sociálních médiích

Sociální média jsou dnes běžnou věcí a firmy všech velikostí by se měly…

On-line průzkumy stručně a jasně

On-line průzkumy stručně a jasně

Je všeobecně známo, že udržet si stávajícího zákazníka je mnohem levnější,…

Optimalizace e-mailů pro mobilní zařízení

Optimalizace e-mailů pro mobilní zařízení

Jsou vaše e-maily čitelné na obrazovkách mobilních zařízení zákazníků? Tato…

Český reklamní trh bude dále klesat

Článek v rámci předplatného Český reklamní trh bude dále klesat

Pokles českého reklamního trhu se očekává i v příštím roce. Aktuální odhady…

Marketingový e-mail musí být relevantní a zacílený

Marketingový e-mail musí být relevantní a zacílený

Řada marketérů stále neumí správně využívat možností e-mailového marketingu…

3 taktiky pro lepší odezvu zákazníků

Článek v rámci předplatného 3 taktiky pro lepší odezvu zákazníků

Rčení, že zákazník má vždy pravdu, platí v současné době dvojnásob. Pro…

Funguje vaše PR kampaň správně?

Funguje vaše PR kampaň správně?

Ať už máte vlastní oddělení public relations, nebo spolupracujete s…

Reklama může být i zadarmo

Reklama může být i zadarmo

Horší ekonomické časy by neměly být automatickým signálem ke krácení…

Navrhování e-mailu pro mobilní zařízení

Článek v rámci předplatného Navrhování e-mailu pro mobilní zařízení

Vytváření e-mailových zpráv na míru mobilním zařízením příjemců může být…

Nejčastější mýty o PR

Článek v rámci předplatného Nejčastější mýty o PR

Public relations je obor, který se zabývá prosazováním a řízením komunikace…

Tipy pro výjimečné služby zákazníkům

Článek v rámci předplatného Tipy pro výjimečné služby zákazníkům

Chcete-li poskytovat výjimečné služby zákazníkům, a neustrnout u planých…

Výpis 31343146 z celkem 4631