Základem dobrých vztahů se zákazníky je důvěra. Ta pak jde ruku v ruce s dalšími pilíři: - Upřímnost. Upřímnost pomáhá budovat důvěru ve vaše osobní jednání se…
Když už investujete čas a energii do vytváření firemního newsletteru, měl…
Nejdůležitější součástí balíčku s přímou poštovní reklamou je dopis. Neměli…
Vzhledem ke klesající důvěře zákazníků mají nejlepší pozici pro úspěch v…
Při vytváření marketingového nebo PR plánu pro malou společnost je třeba…
Každá firma bez ohledu na svou velikost narazí na náročné zákazníky. Článek…
Přední mediální agentura Carat upravila svůj odhad celosvětových výdajů na…
Cítíte zahlcení nejrůznějšími teoriemi o tzv. nových, nejmodernějších a…
Stále existuje velké množství firem, které nedělají nic pro to, aby si…
Sociální média představují marketingový nástroj, který je nastavitelný pro…
Investice do online reklamy ve Velké Británii poprvé v historii převýšily…
- Buďte dosažitelní. Novináři o vás nemohou psát, pokud vás nenajdou.…
1. Příliš mnoho informací. Ve snaze udělat dojem chybují nezkušení…