Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Příjmy amerických novin z reklamy na úrovni 80. let

Příjmy amerických novin z reklamy klesají již 13 čtvrtletí za sebou. Ve třetím čtvrtletí letošního roku klesly konkrétně o 28 procent na 6,4 miliardy dolarů. Uvádí…

Jak (ne)získat publicitu

Článek v rámci předplatného Jak (ne)získat publicitu

Chcete-li být úspěšní v získávání publicity, držte se hesla, které platí i…

Jak podpořit prodej v ekonomické recesi

Jak podpořit prodej v ekonomické recesi

Obtížné ekonomické časy si žádají maximální schopnost využít dostupné…

Word of Mouth marketing posiluje

Článek v rámci předplatného Word of Mouth marketing posiluje

Bez ohledu na ekonomickou krizi a celkový pokles investic do marketingu…

Jak se stát jedinečným na širokém internetovém trhu

Článek v rámci předplatného Jak se stát jedinečným na širokém internetovém trhu

Internet může firmě otevřít cestu k velkému množství potenciálních…

7 pravidel získávání a udržení zákazníků

Článek v rámci předplatného 7 pravidel získávání a udržení zákazníků

Ať už prodáváte cokoli, potřebujete zákazníky, kteří to koupí. Článek…

Nepotvrzujte, vítejte

Nepotvrzujte, vítejte

Uživatelé internetu, kteří se přihlásí k odběru vašich e-mailových zpráv,…

Telekonference je mrtvá, ať žije webinář

Článek v rámci předplatného Telekonference je mrtvá, ať žije webinář

Měli jste někdy pocit, že účastníci vaší telekonference surfují po…

Nevyhazujete peníze na marketing?

Nevyhazujete peníze na marketing?

Silná konkurence si dnes žádá, aby všechny marketingové aktivity vedly k…

8 tipů pro efektivní řízení zpětné vazby od zákazníků

8 tipů pro efektivní řízení zpětné vazby od zákazníků

Sbírání zpětné vazby od zákazníků je jediná cesta, jak pochopit jejich…

Méně je více i v e-mailovém marketingu

Méně je více i v e-mailovém marketingu

V současné době utahování opasků cítí řada marketingových manažerů tlak…

Jak si udržet obhájce vaší značky?

Jak si udržet obhájce vaší značky?

Ne každý klient je zároveň „advokátem" va&…

9 cest k pozitivním zákaznickým zkušenostem

Článek v rámci předplatného 9 cest k pozitivním zákaznickým zkušenostem

Úspěch v obchodu závisí na schopnosti působit na zákazníky příjemně a…

Výpis 30823094 z celkem 4631