Chcete se ujistit, že vaše investice do marketingu jsou efektivní a nepředstavují v současné době zbytečné výdaje? Držte se následujících čtyř rad. - Potenciální…
Marketéři již velmi dobře umějí odstraňovat ze svých seznamů špatné e-…
První kontakt potenciálního zákazníka, tzv. cold call, není jednoduchá…
Nová média mohou přibývat závratnou rychlostí, v b-to-b marketingu však…
Každý marketér někdy udělá chybu. V e-mailovém marketingu může například…
Ekonomická recese s sebou v letošním roce přinesla nové marketingové…
Téměř každý marketér používá e-mail, ne každý s ním však umí správě…
Webové stránky malých firem stále často vykazují základní nedostatky.…
Pokud chce marketingové oddělení přinášet své firmě hodnotu bez ohledu na…
Objem investic do reklamy v České republice klesl ke konci září meziročně o…
Otázka frekvence rozesílání je jednou z nejčastějších věcí, kterou řeší e-…
Vytvářet e-mailový newsletter není žádná velká věda. Přesto by však firmy…
Vánoční prodej je v letošním roce důležitější než kdy jindy. Odborníci na…