Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Virtuální generace ovládne nakupování

Do deseti let získá největší vliv na nákup tzv. virtuální generace (Generation Virtual). Více peněz se investuje do marketingu a prodeje různým anonymním on-line…

Zákaznický průzkum je věda

Článek v rámci předplatného Zákaznický průzkum je věda

Zákaznické průzkumy mohou být důležitým zdrojem informací. Je však třeba…

Devět rad pro zvýšení loajality zákazníků

Článek v rámci předplatného Devět rad pro zvýšení loajality zákazníků

Všichni vedoucí pracovníci hovoří o tom, že klíčem k úspěšnému obchodu jsou…

Vánoční přání podpoří obchody

Článek v rámci předplatného Vánoční přání podpoří obchody

Většina zákazníků, kteří dostanou vánoční přání od firmy, má tendenci…

Chcete vědět, co si myslí zákazník? Zeptejte se zaměstnanců

Článek v rámci předplatného Chcete vědět, co si myslí zákazník? Zeptejte se zaměstnanců

Zaměstnanci v první linii mají ve firmě jedinečnou pozici.…

Sedm nástrah segmentace

Článek v rámci předplatného Sedm nástrah segmentace

Segmentace není v marketingu ničím novým. To ale neznamená, že ji firmy…

6 tipů pro řízení obchodníků v malých firmách

6 tipů pro řízení obchodníků v malých firmách

Řízení obchodníků je práce na plný úvazek. Je třeba, aby znali aktuální…

To chce klid

To chce klid

Článek popisuje deset kroků k uklidnění rozzlobených zákazníků, řešení…

Tři chyby on-line zákaznického servisu

Tři chyby on-line zákaznického servisu

Informace pro zákazníky, které firmy uvádějí na svých webových stránkách,…

On-line nákupní horečka vyvrcholí 10. prosince

Článek v rámci předplatného On-line nákupní horečka vyvrcholí 10. prosince

Podle sedmé výroční zprávy o on-line nakupování před Vánoci, kterou…

Čtyři omyly e-mailového marketingu

Čtyři omyly e-mailového marketingu

Americký odborník na e-mailový marketing John Arnold se neustále setkává se…

Tři tipy pro lepší SEO

Tři tipy pro lepší SEO

Pokud chcete zlepšit výsledky optimalizace firemních webových stránek pro…

Jak chytit opatrné zákazníky

Článek v rámci předplatného Jak chytit opatrné zákazníky

Firmy dnes zavádějí stále agresivnější marketingové techniky pro získávání…

Výpis 35763588 z celkem 4630