Marketing - zprávy z HR

Co říkají zákazníci na evropské banky?

Pouze 27 procent západoevropanů si myslí, že banka, jejíchž služeb využívají, jedná v jejich nejlepším zájmu. Ukázal to výzkum zákaznických názorů na maloobchodní…

Blogovat, či neblogovat?

Článek v rámci předplatného Blogovat, či neblogovat?

V poslední době jste jistě slyšeli hodně o blogování a možná uvažujete, že…

Zhlédni reklamu, dostaneš zaplaceno

Zhlédni reklamu, dostaneš zaplaceno

V Belgii byl spuštěn server,který bude zaregistrovaným uživatelům zasílat…

Jak řídit zákaznické e-maily

Článek v rámci předplatného Jak řídit zákaznické e-maily

E-mail je zavedený a mezi zákazníky často preferovaný komunikační kanál.…

Jaké kvality by měl mít vedoucí zákaznického střediska?

Článek v rámci předplatného Jaké kvality by měl mít vedoucí zákaznického střediska?

Obecně by vedoucí zákaznického střediska měl mít výborné pracovní návyky,…

O úspěchu e-mailu rozhoduje předmět a odesílatel

Článek v rámci předplatného O úspěchu e-mailu rozhoduje předmět a odesílatel

Osobní e-maily dnes vedou v žebříčku nejvíce otevíraných reklamních zpráv.…

Posloucháte své kritiky?

Článek v rámci předplatného Posloucháte své kritiky?

Mluvili jste někdy se zákazníky, kteří vaši…

Jak zlepšit doručitelnost e-mailů na firemní domény?

Jak zlepšit doručitelnost e-mailů na firemní domény?

Jakožto B-to-B marketér můžete udělat řadu věcí, abyste zvýšili…

10 kroků k efektivní e-mailové kampani

Článek v rámci předplatného 10 kroků k efektivní e-mailové kampani

E-mailové schránky jsou dnes bombardovány reklamou a množstvím dalších…

Marketingové chyby malých firem

Článek v rámci předplatného Marketingové chyby malých firem

Byznys je třeba stále sledovat, aby mohl být úspěšný a růst. Řada majitelů…

On-line Vánoce v Evropě - 51 miliard eur

Článek v rámci předplatného On-line Vánoce v Evropě - 51 miliard eur

Uživatelé Internetu v Evropě utratí v letošní vánoční sezóně 51 miliard eur…

Studie odhaluje devět způsobů zvýšení zákaznické loajality

Článek v rámci předplatného Studie odhaluje devět způsobů zvýšení zákaznické loajality

Studie ukazují, že ztráta zákazníků nemá většinou nic společného s…

Prodejní nabídka – 1. část

Článek v rámci předplatného Prodejní nabídka – 1. část

Jednou z nejobtížnějších částí marketingové a prodejní práce je oslovování…

Výpis 35893601 z celkem 4630