Marketing - zprávy z HR

Textové zprávy mají velkou budoucnost

Společnosti od řetězců s rychlým občerstvením po výrobce aut či jiného spotřebního zboží na celém světě začínají stále více využívat textové reklamy v mobilních…

Call centra jsou stresující

Článek v rámci předplatného Call centra jsou stresující

Na to, abychom uznali, že práce v zákaznickém středisku je stresující,…

Chyby v on-line transakcích podrývají značky

Chyby v on-line transakcích podrývají značky

Transakční selhání na firemních webových stránkách mohou mít výrazně…

7 tajemství internetového marketingu

Článek v rámci předplatného 7 tajemství internetového marketingu

Řada firem se v posledních letech zapojila do internetového marketingu.…

Evropský index spokojenosti se službami zákazníkům

Evropský index spokojenosti se službami zákazníkům

Společnost Aspect Software vypracovala spolu s výzkumnou společností Leo J.…

Nové trendy v zákaznických službách

Nové trendy v zákaznických službách

V souvislosti s rozvojem technologií v oblasti zákaznických středisek…

Testujte své newslettery

Testujte své newslettery

Internetový newsletter je ekvivalentem reklamní brožury nebo klasického…

Výzkum konkurence (2. část)

Článek v rámci předplatného Výzkum konkurence (2. část)

Sledování konkurence je v současné době nezbytným předpokladem úspěšného…

Výzkum konkurence (1. část)

Článek v rámci předplatného Výzkum konkurence (1. část)

Sledování konkurence je v současné době nezbytným předpokladem úspěšného…

Jak psát správné titulky

Článek v rámci předplatného Jak psát správné titulky

Titulek je nejdůležitější částí tištěného inzerátu. Marketingový guru David…

Nechybujte při jednání se zákazníky

Nechybujte při jednání se zákazníky

Z čeho jsou vaši zákazníci v rozpacích? Proč se na sebe navzájem ušklíbáte?…

Více přátel, více obchodů

Článek v rámci předplatného Více přátel, více obchodů

V roce 1936 vydal Dale Carnegie bestseller Jak získávat přátele a působit…

Kde přidat v zákaznických službách

Kde přidat v zákaznických službách

Spolu s tím, jak světové firmy opouštějí poskytování telefonických služeb…

Výpis 38623874 z celkem 4629