Noví zákazníci jsou důležití. Neméně důležité je však správně řídit a dokázat si udržet zákazníky stávající, kteří jsou skutečnou páteří úspěšného obchodu.…
Na nedávné konferenci o zákaznických střediscích pořádané v americkém…
Důležitost internetového marketingu stále vzrůstá. Výzkumy ukazují posun od…
Každý obchodní manažer se dopouští chyb. Článek však upozorňuje na tři…
Jestliže v marketingu nevyužíváte pohlednice, možná přehlížíte vysoce…
Zastoupení on-line reklamy v integrovaných marketingových kampaních v…
Silně se rozvíjející severoamerický trh s outsourcingem péče o zákazníky…
Západní zákaznická střediska již nepotřebují vysvětlovat, proč zavádět…
V květnu 2006 proběhl aktuální výzkum Zpráva o českém internetu , který od…
Mezinárodní společnost Five9, Inc., poskytovatel řešení pro telemarketing a…
V souvislosti s digitálním vysíláním se hovoří o konci klasické televizní…
Možná si říkáte, že jste marketéry nemediálních produktů. Zamyslete se ale…