Zákazníci představují nejviditelnější firemní aktiva. Bez nich by firmy neexistovaly. Pokud dokážeme plnit jejich potřeby, pomohou nám růst a navíc nás doporučí svým…
Jeden z nejlepších způsobů, jak informovat zákazníky o vašich aktivitách…
V posledních deseti letech opustila ve světě řada lidí internetový byznys a…
Řada on-line marketérů se domnívá, že behaviorální cílení reklamy je…
Žijeme v digitální éře. Ze všech stran se na nás valí e-komerce, e-tohle a…
Obchodní značky a databáze zákazníků jsou tzv. znalostními aktivy firem,…
Často se hovoří o magických reklamních slovech. Nelze však věřit všemu, co…
Výzkum trhu je pro malé firmy často ta poslední věc, kterou považují za…
Úspěch řízení vztahů se zákazníky (CRM) spočívá v tom, dostat zákazníky do…
Marketingoví odborníci hovoří o důležitosti integrované marketingové…
Networking představuje dobrou příležitost setkat se s novými lidmi mimo…
Konkurence na trhu vzdělávání vede školy k propracovanějším marketingovým…