Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Web by měl lákat zákazníky

Podoba vašich webových stránek se bude pochopitelně odvíjet od toho, co vaše firma nabízí a jaké obchodní příležitosti si od webu slibujete. Vždy byste si však měli…

Kamenné obchody zatím mimo ohrožení

Článek v rámci předplatného Kamenné obchody zatím mimo ohrožení

Výzkum World Internet Project the Czech Republic ze září 2005 se mimo jiné…

8 tipů pro malé firmy

Článek v rámci předplatného 8 tipů pro malé firmy

Článek přináší osm tipů malým firmám, jak rychle zvýšit prodej a zisky.-…

Nejčastější chyby při získávání publicity

Článek v rámci předplatného Nejčastější chyby při získávání publicity

První pravidlo úspěšného získávání publicity zní: Nesabotujte své úsilí…

Nový zákon zmírní pravidla pro rozesílání reklamní pošty

Článek v rámci předplatného Nový zákon zmírní pravidla pro rozesílání reklamní pošty

Od srpna začne v České republice platit novela živnostenského zákona a s ní…

8 tipů pro e-mailový marketing

Článek v rámci předplatného 8 tipů pro e-mailový marketing

E-mail je jedno z nejsilnějších a zároveň také nejnebezpečnějších…

Udělejte si čas na marketing

Článek v rámci předplatného Udělejte si čas na marketing

Pokud někdo podniká a ještě nemá zaměstnance, je sám na služby zákazníkům,…

Základní pravidla e-mailové komunikace

Článek v rámci předplatného Základní pravidla e-mailové komunikace

Značná část obchodní komunikace probíhá prostřednictvím e-mailu. Odchozí e-…

Marketingové poradenství posiluje

Marketingové poradenství posiluje

Minula doba, kdy se organizace domnívaly, že zvládnou všechny marketingové…

5 největších omylů zákaznických služeb všech dob

Článek v rámci předplatného 5 největších omylů zákaznických služeb všech dob

Výkřiky protestů proti špatným zákaznickým službám neutichají. Článek proto…

Hannibal, marketingový vůdce

Hannibal, marketingový vůdce

I dnešní marketéři se mohou mnohému naučit od legendárního kartaginského…

Zákaznická spokojenost ruku v ruce s odměňováním zaměstnanců

Článek v rámci předplatného Zákaznická spokojenost ruku v ruce s odměňováním zaměstnanců

Přibližně polovina amerických firem zahrnuje zákaznickou zpětnou vazbu do…

Lepší on-line komunikace má smysl

Článek v rámci předplatného Lepší on-line komunikace má smysl

Internet umožnil firmám poměrně nenákladnou cestu k byznysu. Není třeba…

Výpis 39533965 z celkem 4629