Podoba vašich webových stránek se bude pochopitelně odvíjet od toho, co vaše firma nabízí a jaké obchodní příležitosti si od webu slibujete. Vždy byste si však měli…
Výzkum World Internet Project the Czech Republic ze září 2005 se mimo jiné…
Článek přináší osm tipů malým firmám, jak rychle zvýšit prodej a zisky.-…
První pravidlo úspěšného získávání publicity zní: Nesabotujte své úsilí…
Od srpna začne v České republice platit novela živnostenského zákona a s ní…
E-mail je jedno z nejsilnějších a zároveň také nejnebezpečnějších…
Pokud někdo podniká a ještě nemá zaměstnance, je sám na služby zákazníkům,…
Značná část obchodní komunikace probíhá prostřednictvím e-mailu. Odchozí e-…
Minula doba, kdy se organizace domnívaly, že zvládnou všechny marketingové…
Výkřiky protestů proti špatným zákaznickým službám neutichají. Článek proto…
I dnešní marketéři se mohou mnohému naučit od legendárního kartaginského…
Přibližně polovina amerických firem zahrnuje zákaznickou zpětnou vazbu do…
Internet umožnil firmám poměrně nenákladnou cestu k byznysu. Není třeba…