O zásadách pojmenovávání značek bylo již napsáno mnohé. Jméno vaší značky by mělo vyčnívat nad ostatními na vašem trhu a zároveň podporovat to, co vaše značka…
Věřte tomu, nebo ne, nikdo ve skutečnosti nekupuje vaše služby. Nikdo…
Donedávna byly jakékoli interakce se zákazníky považovány za různorodé a…
Nejpoužívanějším marketingovým kanálem v Evropě je e-mail. Potvrdil to…
Pokud má firma přesné, vyvážené a užitečné informace o svých zákaznících,…
Tomáš Baťa, který by se 3. dubna dožil 130 let, je pro české marketéry…
Jaro nás inspiruje k osvěžení a omlazování nás i okolí. Znamená také úklid…
Guru Guerilla marketingu Jay Conrad Levinson vydal knihu Guerilla Marketing…
Každý marketingový program začíná marketingovým plánem. Nejprve je třeba…
Aby si získala důvěru skeptické veřejnosti, měla by zákaznická střediska…
Atmosféra obchodu ovlivňuje chování zákazníků. Specifické faktory prostředí…
Spolu s tím, jak se mění současný svět, mění se i tvář reklamy. Nejnovější…
Povědomí je slovo, které asi nejlépe vystihuje efektivní využití e-…