V dnešní rychlé a konkurenční době hraje udržování loajality zákazníků zásadní roli. Loajalita stojí a padá se zákaznickými zkušenostmi a jejich kvalitou. Jde o to,…
Pro ceny na internetu je charakteristická především pružnost. Řídí stejnými…
Stále stoupá počet firem či vysokých manažerů, kteří si vedou své blogy. V…
V poslední době stoupá v USA počet operátorů zákaznických středisek, kteří…
Blog může hrát důležitou roli ve vaší interní i externí komunikaci.…
Guerilla marketing je technikou, která primárně neusiluje o obrat nebo…
Manažeři zákaznických středisek se často potýkají s problémem udržení…
Pokud se budete držet jednoho konkrétního pravidla o veřejném vystupování,…
Následující strategie a taktiky vám pomohou maximálně efektivně využít váš…
Stále více malých firem si uvědomuje, že mít vlastní webové stránky již…
Reklamace jsou přirozenou součástí byznysu. Firmy by si proto měly uvědomit…
Internet pomáhá lidem vyhledávat, komunikovat a srovnávat nejlepší služby,…
Standardní webová média dozrávají. Zkušenosti uživatelů s internetem se…