Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Restrikce a nový marketing

Americký Do Not Call Registry a další restrikce zejména v podobě antispamových filtrů výrazně mění soudobé marketingové taktiky. Postupy, jako je telemarketing či…

Článek v rámci předplatného Jak se dostat do povědomí veřejnosti v šesti krocích

Některé firmy přitahují zákazníky téměř magicky. Netelefonují jim přitom a…

Poznejte zákazníky individuálně

Článek v rámci předplatného Poznejte zákazníky individuálně

Nejrůznější software a zejména Internet dnes umožňuje podnikům provádět…

Jak si vede Do-Not-Call Registry

Jak si vede Do-Not-Call Registry

Mnohé americké zákazníky může překvapit, že stále existuje jistý počet…

Příprava na rozhovor s médii

Článek v rámci předplatného Příprava na rozhovor s médii

Rozhovory v médiích jsou důležitou součástí PR kampaní. Úspěch si na nich…

Motivace pracovníků zákaznických středisek

Motivace pracovníků zákaznických středisek

Dokážete si představit tu pýchu v očích dítěte, když přinese oznámkovanou…

Co by vám zákazník rozhodně neměl říci

Článek v rámci předplatného Co by vám zákazník rozhodně neměl říci

Autor článku napsal dříve článek o tom, jaké věty je zcela nevhodné říkat…

Budování strategické empatie

Článek v rámci předplatného Budování strategické empatie

Nejefektivnější způsob budování obchodu bychom dnes mohli nazvat…

Newsletter jako strategický nástroj

Newsletter jako strategický nástroj

Informační bulletin, tzv. newsletter, představuje silný způsob, jak zůstat…

E-mailový marketing versus spam

E-mailový marketing versus spam

E-mailový marketing zůstává jedním z nevýhodnějších způsobů podněcování…

Pravda o ceně samoobsluhy

Pravda o ceně samoobsluhy

Řada podniků se v poslední době snažila převést zákazníky z drahých…

Jak vymačkat šťávu z usychající e-mailové kampaně

Článek v rámci předplatného Jak vymačkat šťávu z usychající e-mailové kampaně

I z části vymačkaného citrónu můžeme získat další šťávu. Podobně je tomu i…

Návrat zákaznických služeb?

Článek v rámci předplatného Návrat zákaznických služeb?

V několika posledních letech zaváděly podniky systémy pro řízení vztahů se…

Výpis 44474459 z celkem 4628