Zákon o regulaci reklamy popisuje reklamu jako oznámení, předvedení či jiné prezentace, šířené zejména komunikačními médii, mající za cíl podporu podnikatelské…
Správa znalostí je nepochybně velice složitý proces. Obzvláště obtížné je…
Soukromí zákazníků se stalo velmi důležitou otázkou nejen v Severní…
Při prodeji máte jednu minutu na to, abyste vzbudili zájem. Článek nabízí…
Strach z obtěžující nevyžádané elektronické pošty vede zákazníky k tomu, že…
Přístup podniků k vytváření on-line samoobslužných řešení pro komunikaci se…
V příštích pěti letech se předpokládá velký nárůst e-komerce. Úroveň…
Stav úspěchu - skvělá tvůrčí atmosféra v týmech, rostoucí produktivita,…
Spojené státy americké sice od 1.ledna zavedly antispamový zákon, nezdá se…
Oblast e-mailového marketingu se stala bitevním polem. Zprávy se musejí…
Na první pohled se zdá, že tzv. real-time marketing, neboli marketing v…
Ředitel jedné americké marketingové společnosti, jejíž kontaktní střediska…